Blør... Oppdatert i nr 42: takk for meg! (10/7)

Da har jeg vært på UL her i Danmark, og fått bekreftet den dårlige magefølelsen. Ingen hjerteslag, og målt til 7+2, jeg skulle vært 9+6.

Det har vært litt blod på papiret hver dag siden søndagen, men ingen smerter etter det. I natt våkna jeg av kramper i mage og korsrygg, og det kom mye blod. Sånn har det fortsatt. Dama som tok ultralyden sa at det nok ikke ville gå lenge før embryoet kom ut, og anbefalte en blanding smertestillende som vi har fått tak i på apotek. Så da er det bare å vente. Håper jeg er ferdig med det verste før hjemreise søndagen.

Igjen, tusen takk for all støtta jeg har fått her. Det var ikke vår tur denne gangen. Ønsker dere lykke til med resten av gravid-tida, og ikke minst med februarbabyer etterhvert!
 
Så utrolig leit :(
Lykke til videre.
 
Utrolig trist å høre. :( håper det ikke tar lenge før spira sitter igjen. Lykke til videre, klem!
 
Huff, trist å lese. Sender gode tanker:Heartpink
 
Sender en stor klem, det var ikke noe kjekt å høre :( Håper alt går bra med deg og at dubfpr.masse støtte fra de rundt deg. Lykke til videre, satser på det går fort til neste spire sitter :)
 
Nei, så utrolig trist å lese dette :( sender deg en stor klem og håper at det blir lettere etterhvert. Så håper jeg spiren sitter snart og blir værende!
 
Trist å lese :-( God klem til deg.
 
Nå ble jeg lei meg :-( Klem til deg ♡♡♡
 
Så trist at det ikke var liv laga denne gangen. Naturen selekterer brutalt, det er litt av en påkjenning. Håper spiren sitter neste gang!
 
Så leit. Lykke til videre. ❤
 
Det var trist lesing :( håper at de neste dagene ikke skaper for store fysiske smerter. Ta vare på hverandre, og masse lykke til videre <3
 
Nei, så forferdelig trist :( sender deg en klem!
 
Så trist å høre:(
 
Back
Topp