Blør og kraftige menssmerter :(

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
Tilbake til start og jeg er så deppa!! I går mens jeg fortsatt var gravid la jeg masse planer for denne fridagen..., nå er den endt her i senga, vil bare sove og er så skuffa og lei meg :(
Fatter ikke hvorfor det skal være så urettferdig! Påvirker det kroppen negativt og være sprekkferdig av lykke og forventning over svangerskapet, mens det bor en liten redsel i meg for at det skal være blod i trusa når jeg går på do??? Det var jo nettopp det som skjedde når jeg mistet i desember, og nå i dag... Føler meg tom, sint, trist og forbannet på en gang... Det er så urettferdig!! Også nå som vi var så stolte over og ha laget den selv, også på bryllupsreisa... Den gikk rett i dass :*(

Sent from my iPhone using BV Forum

Blæ.. Sender gode tanker, finnes ikke mye rettferdighet i den "bransjen" her. Krysser fingrene for at det blir deres tur snart!

Huff så ufattelig trist å lese. Sender en stoooor klem til deg

Så vannvittig urettferdig altså!! Nå fikk jeg vondt av deg. Sender over en god klem

Så urettferdig og leit... :( Sender deg varme tanker og en stor klem :Heartpink

Tilbake til start og jeg er så deppa!! I går mens jeg fortsatt var gravid la jeg masse planer for denne fridagen..., nå er den endt her i senga, vil bare sove og er så skuffa og lei meg :(
Fatter ikke hvorfor det skal være så urettferdig! Påvirker det kroppen negativt og være sprekkferdig av lykke og forventning over svangerskapet, mens det bor en liten redsel i meg for at det skal være blod i trusa når jeg går på do??? Det var jo nettopp det som skjedde når jeg mistet i desember, og nå i dag... Føler meg tom, sint, trist og forbannet på en gang... Det er så urettferdig!! Også nå som vi var så stolte over og ha laget den selv, også på bryllupsreisa... Den gikk rett i dass :*(

Sent from my iPhone using BV Forum
So trist kjære deg :( sende deg ein god klem, håpar virkelig da ordner seg for dåke snart! <3

♡ Termin 6. Februar ♡

Sender deg en stoooooor bamse klem!! Vet akkurat hvordan du har det, og det er utrolig tøft! Så ta godt vare på deg selv, slapp av og ta den tiden du trenger.

Urettferdig og ufattelig trist at du skulle oppleve dette igjen:-( Ingen ord kan hjelpe nok i en slik situasjon, så sender deg bare en god klem<3

Sender deg en stor klem og mange gode tanker <3
Skjønner godt hvordan du tenker! Håper det går bra med deg/dere!

Ååh nei :( jeg ble så glad når jeg leste at dere hadde klart det, og det på egenhånd :( håper så inderlig at dere klarer det igjen , enten på egenhånd eller med litt hjelp, og at spiren da sitter hele veien!!

Masse lykke til ❤️

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Back
Topp