Blør og blør..

smurfen

Elsker forumet
Tok Laparoskopi på mandag, og blødde ikke så mye første dagen egentlig. men nå blør jeg og blør. kan egentlig bare sitte på do[8D] Skal man blø så mye da? Noen som gjorde det? Eller kanskje jeg har fått mensen..[&:]

Jeg våknet av narkosen med kjempestor bleie på hihihi(ler)
fikk beskjed at jeg kom til å blø endel, men jeg blødde ikke en dråpe, blødde ganske mye fra såret bare...

Blør du mer en to bind i timen må du kontakte lege med en gang!
Bare så det er sagt, ble litt bekymra.

Jeg blødde ingenting etter lap. Nesten ikke noe blåfarge heller...

Jeg hadde nesten vanlig mensblødning etter lap, ca ei uke, de siste dagene kun spotting, og så kom TR ei uke etter operasjonen, så jeg blødde to uker i strekk. Men hvis du er redd for at du blør for mye, kan det være greit å ta en telefon å høre! Klem

Off nå ble jeg litt redd.. Jeg får ringe imorgen da, blør fortsatt veldig mye, som en kraftig mens liksom. Får håpe det er avtagende imorgen. Men lurer på om det er tanta som har kommet på besøk, for jeg er sur og grinete. He he. Er ikke helt sikker på når jeg skulle ha mensen. Men rundt uka som kommer, så kan jo hende den kom litt før. Men jeg får ringe uansett å høre, for jeg har fortsatt veldig vondt..

jeg fikk mensen rett etter oprasjonen.Hadde venta på den en stund da.Men blødde ike så mye som du beskriver.Blødde vel sånt mensen mengder.Hadde nok kontakta lege om jeg hadde følt det var mer enn normalt hadde jeg vært deg[&:]

Hvordan er det med deg i dag?
Har du ringt?

ja hvordan går det ? har blødningene avtatt og smertene ... lykke til håper du finner ut av det

Takk for alle svar. Så snille dere er[:)]
Jeg ringte igår og fikk snakke med legen. Og hun sa at man skal ikke blø en uke etterpå. Men siden jeg ventet mensen, så var det vanskelig og si noe på telefon. Men hun spurte om jeg hadde veldig vondt i magen og sånn, og jeg har jo ikke noe unormalt vondt etter en sånn operasjon. Klart det er vondt, men ikke no farlig vondt tror jeg. Så jeg sa jeg skulle se det ann til idag, om blødningene avtok litt. For er det mensen jeg har fått så ville det bli mindre idag. hvis ikke så måtte jeg komme så skulle de sjekke meg. Men heldigvis blør jeg mindre idag[:D] Så da regner jeg med at alt er bra. Så da er jeg glad jeg er ferdig med mensen i samma slengen,s å kan vi egynne med prøvingen igjen snart[:D] Prøvde å ringe Riksen for å si fra at nå har jeg tatt Lap. sånn at vi kan komme oss videre i prosessen[:)] men fikk jo ikke tak i dem[:'(]

Back
Topp