blør og blør og blør.....................

krysser alle fingrene jeg har for deg og håper alt er bra med den nye spiren i magen din

åh huff...
sender over maaange trøste klemmer!!

TUSEN TUSEN TAKK FOR KOSELIGE KOMMENTARER =) !!!!! DET SETTER JEG PRIS PÅ!!!!! skal oppdaterere dere siden jeg =) 

uff, så skummelt[:(]

Men prøv å slappe av, det er ikke noe du kan gjøre ennå uansett bortsett fra å slappe av som er det beste både for deg og spiren. Krysser fingene for det beste<3

Huff, det er ikke noe moro med blødninger når man er gravid[:(][:(][:(] Får flashback til når jeg var gravid med gutta, blødde ganske mye både i uke 6 og 7 og var sikker på at jeg hadde mista. Utrolig glad da jeg så to hjerter som banka på UL!!

Sender over en god klem og håper på det beste. Slapp av så godt du kan og la mannen din varte deg opp

Uff, skjønner du er bekymret! Får virkelig håpe at det er en uskyldig blødning..Krysser fingrene for at den nye spiren har det bra, og sender deg en stor klem! 

Huff.. det må ver helt forferdelig for deg..
masse tanker som strømmer gjennom hodet..
.. å det å ikke vite hva eller hvorfor..

Håper at alt går bare fint med deg!!!
Ta vare på deg selv..!!Dette fikser du.

[:(] Krysser alt for at det går bra! Stooor klem<3

Etter uke 6 skal de klart og tydelig se et hjerte som banker, men så kommer det ann på hvor gammel ul-maskina er og hvor dreven den som tyder resultatet er å[;)] 

MEN litt positivt fra min side :  JEG blødde under alle mine svangerskap, 2 ganger har det gått strålende selv om jeg blødde tom uke 12. Og det var alt fra spotting til renning som du forklarer det.. Vi fikk anbefalt å vente med sex til etter 16uke.. men turte ikke da engang siden jeg blødde ekstra etter samleie.
--SÅ dette kan gå bra forde om[:)]

Ønsker deg masse lykke til og håper virkelig det blir med denne blødningen og at du onsdag får se det deilige bilde av et bankende hjerte!!!!!

ja jeghar lyst til og spørre om det , at jeg vil se hjertet... dem tok bare innvendig ul med sånn stav.. også målte han fosteret...

Jeg vil ikke skremme deg, men jeg syns det er rart at de ikke så etter hjerte[:-].. Jeg har vært på utallige ultralyder tidlig i svangerskap.
(jeg har hatt 8 sponanborter)

Og i uke 8 skal man tydelig se hjertet. Så jeg syns det er rart at de ikke nevnte noen ting om det.. Hvor var du hen?

ORIGINAL: dollygirl

ja jeghar lyst til og spørre om det , at jeg vil se hjertet... dem tok bare innvendig ul med sånn stav.. også målte han fosteret...

Det beste er å ta innvendig ul når fostret er så "ungt" BEst bilde kontra utv.ul..
Neste ul skal du bare spørre etter hjerte, for det skal tydelig slå i uke 8

hmm det var rart dem ikke gjorde det da.. jeg var på kongsvinger sykehus.

ORIGINAL: tinatin

så forferdelig det må ha vært for deg! Krysser fingrer for at alt er som det skal være!!
Stor klem

Back
Topp