blør og blør og blør.....................

dollygirl

Glad i forumet
etter at jeg og typen hadde det litt gøy  natt, imens under akten så kjente jeg det stri rant nedover beina..... blod.. jeg knakk fullstendig sammen, er 8 uker på vei i dag..... og det ga seg ikke så jeg dro til sykehuset for sjekk, dem kunne ikke si noe før onsdag, da har dem sett om fosteret har vokst.... jeg er veldigdeppa nå, det går litt opp og ned, men går det gæli er det meant to be... da er det noe galt.... men dem så fosteret, og det var bra da... så nå skal jeg legge meg på soffan med gutta mine og slappe av.... hmmmm[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] så får vi krysse finga...

Åneeei, det er jo det største marerittet når man er gravid :( Krysser alt jeg har for at dette går bra <3

Uff, dette skjønner jeg er tøft for deg. Masse lykke til, og legg deg på sofaen og slapp av så godt du kan!
Klem fra oss

ååneii..stakkars deg[:(] såg de hjertet da? om det banka? huff..skal krysse fingrene for dere...

så forferdelig det må ha vært for deg! Krysser fingrer for at alt er som det skal være!!
Stor klem

nei så ikke etter det trur jeg.. tusen takk jenter

ÅÅ kjære deg..[:(][:(][:(]
Jeg vet så altfor godt hvordan du har det.. Å vet at uansett hva jeg sier så hjelper det ikke..

Derfor så sender jeg deg masse klemmer og tenker på deg. Skal krysse fingrene for deg og at den lille spiren holder seg i magen.. [:)]

ORIGINAL: faerytale

Å så fælt! [:(] Krysser fingrene for at alt er bra!

Stor klem fra meg!

[:(]

Å huff! Håper på det beste. Sender en trøsteklem.

Huff, skikkelig ekkelt det der [:(] Blødde etter sex en gang da jeg var gravid, det var ikke no gøy!!! Men heldigvis ikke farlig. Håper det går fint.

å nei..[:(] huff så grusomt det må være... Håper på det beste.Sender deg en trøste klem

uffameg[:(]..krysser alt eg har for at det skal gå bra!!

ORIGINAL: faerytale

Å så fælt! [:(] Krysser fingrene for at alt er bra!

Stor klem fra meg!

huff da... håper alt går bra! sender deg en stooor klem!

ORIGINAL: Rapunsel

huff da... håper alt går bra! sender deg en stooor klem!

klem

Huff, så utrolig fælt!
Håper virkelig alt er bra, krysser alt jeg har for deg! Er jo ikke uvanlig med litt blødninger i begynnelsen av en graviditet heller så får håpe det bare var en uskyldig blødning.

Men er jo som du sier også, er det noe galt, så er det som regel kroppens måte og ordne opp i noe som ikke er som det skal på.

Sender deg mange klemmer ihvertfall, og prøv og slapp av og tenkt positivt.

ORIGINAL: lillebebis

Åneeei, det er jo det største marerittet når man er gravid :( Krysser alt jeg har for at dette går bra <3

Håper virkelig dette ender godt kjære deg! Masse masse lykke til, krysser fingrene for deg og spiren i magen

Back
Topp