blør neseblod i ett sett

bips

Flørter med forumet
blør neseblod i ett sett... tid og ofte...
er det flere som har denne plagen i svangerskapet?
Håper ikke naboene ser meg går rundt med papir og bomull hengene ut fra nesa....ser ikke helt normalt ut nei .... hehe

og dette skjer ofte rett før æ må trave av gårde til jobb...irriterende!

mye rart man må finne seg i i ett svangerskap.. hihi[8D]

Kjenner til problemet! Er nok ikke like plaget som du men er alltid på "vakt". Har også en del "nesebrus" eller hva jeg skal kalle det - press over nesa. Er ikke plaget med sånt til vanlig nei, har kommet mer og mer siste 1,5-2mnd'ene ... Forskjellig vi skal gjennom ja! hehe ... men er vel verdt det til slutt [;)]

Jeg har ikke vært plaget med det, men ei venninne av meg gikk konstant med papir i nesa! [8D]

Halloen.....
Jeg Tror faktisk aldri at Jeg har gjort det.
Og for og være ærlig, Såh er det mere skremmende enn fødselen, Og Jeg er redd for fødselen.
Hmmz........ Jeg er litt merkilig jah, HeHe..... [:D]

Har ikke blødd neseblod i hele mitt liv....men jeg har det motsatte problemet....er skikkelig tørr i nesa nå.....
Ehm.....i fare for å være litt ekkel nå så blir det liksom så "busete" ehm...ja....sorry her ass, men[:o]...noen som kjenner seg igjen??[8|]

så fint navn du har funnet til pia di bips[:)]

Det er fordi blodårene dine er mer ømfintlig, jeg er 26 år..har aldri blødd neseblod i hele mitt liv, og nå etter jeg ble gravid har jeg blødd litt neseblod.. så det er helt normalt..

Snakket med legen min om det, og det er ingenting å bekymre seg for.

Lykke til!!

Klem

takk skal du ha maria.[:)]
men vi er plutselig blitt usikker på navnet... kjæresten min altså[8D]... så d kan ende opp med noe annet.. men kaller henne Carmen foreløbig, syns det er så utrolig pent.

Back
Topp