Blør, men ingen smerter...

Chrina89

Forelsket i forumet
Oktoberfruene 2018
I går begynte jeg å blø. Men det var liksom ikke vanlig blod, mer slimete (beklager detaljer). Og jeg hadde mye murringer i magen, men ikke vondt.
I dag tidlig når jeg stod opp, så bare rant det blod (igjen; beklager detaljene). Det er ikke noen klumper, men fortsatt litt slimete på en måte. Fortsatt litt murringer, men ikke vondt.
Har hatt en SA tidligere, men det gjorde skikkelig vondt og det kom ut mye klumper. Men nå er jeg i uke 4, så det kan jo hende det går litt roligere for seg når det er såpass tidlig. Jeg aner ikke, men jeg er livredd for at dette er enda en SA
Jeg regner med at legen bare ber meg om å vente. De får ikke gjort noe med det.
Men er det noen her som har noen lignende erfaringer? Jeg regner med at det har gått galt, men kan likevel være greit å høre om flere har opplevd noe lignende?

Det er nok uansett greit å ta en tur til legen. Krysser fingrene for at det går bra ❤

Vil egentlig ikke svare.. Jeg hadde det sånn sist sommer slim med litt blod i, etter 5 dager uten ordentlig blødning reiste jeg på ul, fostersekk uten innhold. Hadde ingen smerter, når jeg tilslutt begynte å blø ordentlig var det kun noen få krampetak, mindre vondt enn vanlig mens.
Men husker når jeg spurte om slim med blod i her på forumet at det var mange det bare var uforklarlige blødninger og ikke sa.

Håper det er går bra! Og at det er sånne blødninger som ikke kan forklares!

Tusen takk for svar! Selv om det er negative erfaringer så setter jeg pris på å høre om det. Jeg er veldig forberedt på at jeg har mista, men skulle ønske jeg bare fikk det konstantert.
Jeg prøver å komme gjennom til legen nå, men det er veldig vanskelig med det legekontoret jeg har. Er det noen som vet om legen må si at jeg kan ta blodprøver, eller om jeg bare kan dra dit og spørre om å få tatt noen prøver?

Tusen takk for svar! Selv om det er negative erfaringer så setter jeg pris på å høre om det. Jeg er veldig forberedt på at jeg har mista, men skulle ønske jeg bare fikk det konstantert.
Jeg prøver å komme gjennom til legen nå, men det er veldig vanskelig med det legekontoret jeg har. Er det noen som vet om legen må si at jeg kan ta blodprøver, eller om jeg bare kan dra dit og spørre om å få tatt noen prøver?
På legekontoret jeg går må jeg innom legen for å få tatt blodprøver. Men det er sikkert uansett greit å få snakke med en lege. Kanskje du får ul?

Hei!

Jeg har hatt blødning 2 ganger. Den ene gangen i uke 7, da mistet jeg, og den andre i ca uke 11-12, da var det uforklarlig.
(7 år siden, så husker ikke helt detaljene)
Men det jeg husker, var første gang med blødning, da jeg mistet, kom det litt og litt blod i ett par dager. Plutselig ploppa det en klump i do. Akkurat som en reke, og da visste jeg det gikk galt... Men jeg fikk komme inn på ultralyd for å få det bekreftet. Taklet ikke å bare gå å vente.

Neste gang, husker jeg veldig godt, da var jeg litt stressa på handletur. På vei ut skyvedøren, stoppet handlekurven i kanten, jeg gikk i stor fart, så jeg fikk et kraftig dunk i magen.
En stund etterpå føltes det ut som jeg tissa blod... Det var veldig mye blod... Tenkte at det var det. (hadde nettopp vært på tidlig ultralyd og alt var fint). Jeg fikk da og ultralyd. Alt var fint. De mente at dunket i magen ikke hadde noen ting med blødningen å gjøre. Og at det er for lite opplyst om hvor vanlig det er med uforklarlige blødninger...
Resultatet er nå snart 6 år.
Ingen av gangene hadde jeg smerter/murringer.

Håper du har en uforklarlig blødning. Lykke til!

Kommer veldig an på legekontor og hvem du møter i skranken. Her er det en som sier "du får ikke måle HCG uten legetime", mens de andre bare tar en telefon inn til legen og ber om en rekvisisjon, så ordner de resten på laben.

Lykke til. Håper det er uskyldige blødninger! ❤️

Jeg hadde forresten SA i uke 7. Det startet med en dråpe frisk blod, deretter brun spotting noen timer, før det kom MASSE blod mens jeg var på rema 1000 av alle steder (takk gud for at jeg hadde svart bukse på meg!) Hadde murringer i ryggen og deretter i magen. Ikke spesielt store smerter egentlig.

Jeg må nok ha hørt ganske desperat ut, for jeg fikk time om en halvtime. Må nok ta blodprøver både i dag og på mandag, så får nok ikke noe svar før mandag. Men da får jeg hvert fall svar :)

Jeg må nok ha hørt ganske desperat ut, for jeg fikk time om en halvtime. Må nok ta blodprøver både i dag og på mandag, så får nok ikke noe svar før mandag. Men da får jeg hvert fall svar :)
Så fint at du fikk time! Skal krysse alt jeg har:)

Lykke til! Håper det bare er en uskyldig blødning :)

Så bra du fikk time så fort :) Lykke til :)

Takk for alle lykkeønskninger, det varmer! :)
Legen regna med at det var en SA, men tok blodprøve for å være sikker. Skal tilbake på mandag for å ta en ny, og får vite resultatet på tirsdag.
Så jeg blir værende her til tirsdag, til jeg er helt sikker. Trenger bare at noen forteller meg det sikkert.

Legen regna med at det var en SA, men tok blodprøve for å være sikker. Skal tilbake på mandag for å ta en ny, og får vite resultatet på tirsdag.
Så jeg blir værende her til tirsdag, til jeg er helt sikker. Trenger bare at noen forteller meg det sikkert.
Da er det fortsatt et lite håp. Krysser fingrene for deg ❤

Får håpe det ikke er noenting! Krysser fingrene for deg ❤️

Jeg hadde både vondt og blødde i flere uker, og har nå ei lita tulle på 4 som sover søtt imellom meg og mannen i skrivende stund ❤️ ikke mist håpet! :) klem

I svangerskap nr 2 blødde jeg i rykk og napp fra uke 6 til 32. Gaanske mye også. Ikke spesielle smerter, men et slags trykk i underlivet. Legen mente jeg hadde et hematom der som tømte seg, eller at det var jeg ble gravid 21 dager etter uttak av spiral og ikke hadde hatt mens på to år. Håper det er helt ufarlig :-)

Back
Topp