Blør.. masse...

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Da blør jeg igjen. Jeg er mega forstoppet om dagen, å når jeg gikk på do idag begynte jeg å blø... vet ikke om det er fordi jeg presset å blodkar som sprakk.. eller om det er fordi jeg mister...
♡ september 2014 ♡

Uff:( jeg blør også:( er på dag 3 med litt blødninger. Spesielt etter jeg har vært på do

Kan du ikke få gått til legen å ta hcg prøver? Håper det ikke er spiren du mister å sender over en klem til deg :)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Er på vei nå for å ta hcg prøve nr 2. Føler egentlig at det har med dagens dotur å gjøre. For nå er det dabbet veldig av.. så holder motet oppe. Bare godt å hyle det ut til noen.
♡ september 2014 ♡

håper det går bra og at spira blir i disse mnd fremover. masse lykke til i dag.

håper det går bra og at spira blir i disse mnd fremover. masse lykke til i dag.

Takk! Hcg prøven fra onsdag var på 13000. Så den er i hvertfall positiv! Da er det bare å se det ann og inn å ta ny blodprøve til mandag...

♡ september 2014 ♡

Satser på det! :)

♡ september 2014 ♡

Krysser fingrene for deg!!Jeg har hatt brun spotting og jeg måtte kjenne inni da jeg sto i dusjen i dag, og da var det rødt. :(Jeg har satt inn en tampong i og med jeg må på et ærend som varer i 1 time, sånn i tilfelle, men hvis det er en spontanabort, så holder nok ikke det.

Veldig fin hcg prøve da :) satser på fin stigning!! Høres ut som at det kan ha sammenheng med do brsøk! Krysser fingrene for deg :)

Jeg blødde i mitt første svangerskap, jeg fikk en velskapt jente. Så blødninger betyr ikke det værste ;-)

Ja jeg blødde litt med nr en jeg også. Men til nå i dette svangerskapet så har jeg blødd allerede en uke (som jeg trodde var mensen) ett opphold på en liten uke og nå ny blødning.. er jo ikke noe å gjøre noe med uansett. Men hcg ble jo målt nå i mellom disse blødningene så gikk jo bra uansett sist blødning.
Bare veldig kjedelig å blø å gå rundt å være bekymret..
♡ september 2014 ♡

Skulle ønske man kunne tatt hcg-test og fått svar pronto!

Krysser fingrene for fin stigning hos deg :)

Takk! Hcg prøven fra onsdag var på 13000. Så den er i hvertfall positiv! Da er det bare å se det ann og inn å ta ny blodprøve til mandag...

♡ september 2014 ♡

å så gody å høre :) lurt på hvordan det gikk med deg i dag. så utrolig godt å se at du fikk positive svar :) veldig god start på helga. så kommer det garantert til å gå rett vei :)

Back
Topp