Blør man etter innvendig UL?

Marielly

Elsker forumet
Hørte at noen nevnte det, at man kan blø mye etter innvnedig UL pga såre slimhinner og irritasjon...

Men det er ikke farlig?

(driver å forbreder meg til jordmortime på onsdagen, kan hende jeg får UL da)

Ja, veldig vanlig å blø litt etter innvendig ul;). Grunnene er akkurat de du selv skrev=)
Men det er ikke farlig=). Er bare en rift på en måte;).
Og til gjengjeld så er jo den greia på str med en penis, og det er jo ikke farlig å ha sex såå...[:D]

ORIGINAL: Jaybird

Ja, veldig vanlig å blø litt etter innvendig ul;). Grunnene er akkurat de du selv skrev=)
Men det er ikke farlig=). Er bare en rift på en måte;).
Og til gjengjeld så er jo den greia på str med en penis, og det er jo ikke farlig å ha sex såå...[:D]

Stakkars gubben min. Får streng beskjed å være forsiktig,, hahha!
Hater innvendig UL! det er vondt jo!!! MEN SKAL klare det får så se den lille spira:)

Jeg har aldri blød etter en innvendig ul, så det trenger ikke skje.[:)]
Hadde mange innvendige ultralyder i mitt forrige svangerskap, men blødde aldri. Blødde heller ikke noe etter ul på torsdag.[:)]

Sniker litt fra januar [:)]
Jeg har aldri blødd etter innvendig UL - har vært på to stk i dette svangerskapet. Man kan blø om man tar celleprøve.

Jeg har heller aldri blødd etter innvendig UL, å de bruker jo glidemiddel så skal ikke gjøre vondt heller [:)]

jeg spottet litt etter innvendig ul. men det var nok av andre grunner tenker jeg meg...
og innvendig ul er veldig forskjellig om hvordan en opplever det.
jeg HATER når de ser på eggstokkene på innvendig ul. det synes jeg er smertefult.

D som e vikti ved innvendig ul e å slappe heilt av. Har vert til mange invendig ul pga prøverørsbehandling.
Og i går fekk ej sjå resultate. Så da e d bare å slappe av![;)]

Back
Topp