blør litt igjen :(

smama

Glad i forumet
I går fikk jeg litt lyserosa blod på papiret når jeg var på do igjen :( lei av dette nå altså....
Vet ikke om jeg skal ringe legen eller hva en gjør jeg... skal til jm 27.12 da

Er det bare litt lyserosa på papiret så er det nok ingen fare... Når jeg blør (nesten daglig) så er det friskt blod som nesten fyller et truseinnlegg...

jeg hadde også rosa blod i uke 10 og 11, og alt er bra her ;) legen sier så lenge det er friskt blod er det ikke farlig

Jeg tenker slik at vi er så forskjellige alle å når det kommer til div spørsmål der DU blir litt bekymret i forhold til DITT svangerskap, så ring lege/jordmor en gang for mye enn en gang for lite uansett :)

Jeg har hatt blødninger i nesten fire uker.. Har da hatt alt fra friskt rødt blod til så vidt litt farget utflod. men jeg har også vært så heldig og fått god oppfølgning. jeg er 10+4 i dag og har hatt 3 ultralyder allerede. Hos meg så ser det ut som jeg har en lett blødende livmortapp og utviklingen av fosteret er etter boka.

Men selvom jeg har fått beskjed om at det ikke er noe som kan hindre en spontan abort har jeg likevel ringt sykehuset de gangene jeg har vært bekymret nettopp for å føle at jeg har gjor det jeg kan... Uansett om det går bra eller ikke. Så hvis du er bekymret så ta en telefon til lege eller jordmor bare for å få vite at du har gjort ditt. Er du heldig så får du en ultralyd. ;)

klem til deg:) ikke noe kjekt å blø, har sjøl gjort det i 3 uker og er ganske så lei.. ville ringt jordmor og fått en time, kanskje du er heldig å få ul...

Back
Topp