blør litt etter sex........

eelo

Blir kjent med forumet
har fått beskjed fra sykehuset at me ikke kunne ha sex... pga av at morkaken ligger foran åpnigen og fare for blødninger...typisk meg så måtte eg gi etter....
no har min mann gått rundt meg lenge og ventet på sex... går rundt å gjør alt for å gjøre meg kåt.... herregud da.... eg kan ikke ha sex pga blødningsfaren... og spontanabort faren...
men idag tidlig kunne eg ikke holde tilbake lenger.. eg var så kåt..
men fikk så dårlig samvittighet etterpå... og hva skjedde....
jo eg begynte å blø... men eg blør bare brunt blod da.. det er vel et bra tegn????
det har kommet ut litt klumpete brunt blod og litt slim......

at eg kunne være så dum.... tenker eg på no etterpå.... håper det går greit........

Jeg håper det går bra, men jeg håper også at du klarer å høre på legen neste gang :( Du gir deg selv så mye bekymringer unødig :S Og det er virkelig ikke verdt risikoen... 
Beklager om det er slemt sagt! 

Jeg blødde flere ganger etter sex sist men jeg hadde ikke fått beskjed om at jeg skulle holde meg unna heller..

Kanskje greit å høre på legen neste gang men håper alt er i orden :)

det var ei stund siden eg hadde hatt noen blødning.. og eg tenkte at no går det greit å ha sex for det var helst når eg blødde at eg måtte være forsiktigt med å ha sex.....
det sa legen til meg...
kom litt feil ut det der kanskje....

men no har eg altså begynt å blø igjen.................. uff uff.... :(((((((

Rugekasse skrev:
Jeg håper det går bra, men jeg håper også at du klarer å høre på legen neste gang :( Du gir deg selv så mye bekymringer unødig :S Og det er virkelig ikke verdt risikoen... 
Beklager om det er slemt sagt! 

Enig med deg

Nå må du roe deg, og høre på hva legen/folk sier! Ikke for å være slem, men virker ut som at du vil ha masse sympati og at du trur et svangerskap er rosenrødt! Det er ikke det! Vi gjør en stor jobb, vi ruger på en baby!

Back
Topp