Blør lang etter utskrapning?

Holymolyno5

Blir kjent med forumet
Sommerfuglene
Trudd de skulle komme kjæmpe mye. Kom egentlig ikke mye etter jeg fikk heim... Fikk beskjed at jeg måtte inn på utskrapning i tirsdags.Etter at ul vist at det ikke var liv.

Kom ikke mye igår (onsdagen). Idag har de kanskje kommet par dråper når jeg våkna. Men ingenting utover dagen .
Ikke sånn at jeg er kjempe fan av å blø liksom. Men .. litt rart.

Spurte på sykehuset hvor lenge jeg kunne forvente at jeg blødd etter en utskrapning. Å da sa hun at jeg kunne blø opp til 2 uker. At de etterhvert ble brunt. Men at de ikke var farlig.

Men så slutter de helt på dag 2? Formen er fin. Bare sliten. Men de er vel mer pga at jeg gråter hele tia..

Skal ringe inn imorgen hvis de ikke er noe imorgen å.. men tenkt jeg bare måtte hør andres erfaringer
 
Så utrolig leit å høre at du mistet. Klem til deg ❤️

Jeg hadde utskraping etter MA i september i fjor. Blødde minimalt i 2 dager og så spottet jeg brunt i 3-4 dager, mer var det ikke.

Er vanlig å blø mindre ved utskraping enn ved medisinsk abort av åpenbare grunner.
Når de sier at det er vanlig å blø i opp til 2 uker så er det for at vi skal vite at det ikke er farlig/unormalt om vi blør lenge, men det er ikke slik at man må blø så lenge. Så lenge du ikke har tegn på infeksjon (smerter/feber) så er nok alt normalt.
 
Okei. Takk for svar. Va nesten litt redd jeg måtte inn igjen for at de var noe feil.
 
Jeg hadde en MA og tok cytotec hjemme. Blødde kun den dagen jeg tok cytotec. Etterpå spottet jeg bare brunt i flere uker.
 
Trudd de skulle komme kjæmpe mye. Kom egentlig ikke mye etter jeg fikk heim... Fikk beskjed at jeg måtte inn på utskrapning i tirsdags.Etter at ul vist at det ikke var liv.

Kom ikke mye igår (onsdagen). Idag har de kanskje kommet par dråper når jeg våkna. Men ingenting utover dagen .
Ikke sånn at jeg er kjempe fan av å blø liksom. Men .. litt rart.

Spurte på sykehuset hvor lenge jeg kunne forvente at jeg blødd etter en utskrapning. Å da sa hun at jeg kunne blø opp til 2 uker. At de etterhvert ble brunt. Men at de ikke var farlig.

Men så slutter de helt på dag 2? Formen er fin. Bare sliten. Men de er vel mer pga at jeg gråter hele tia..

Skal ringe inn imorgen hvis de ikke er noe imorgen å.. men tenkt jeg bare måtte hør andres erfaringer
Hei
Jeg lurer på om du fikk beskjed om å vente en mens før du prøvde å bli gravid igjen?
Hadde utskrapning forrige uke :-(
 
Hei
Jeg lurer på om du fikk beskjed om å vente en mens før du prøvde å bli gravid igjen?
Hadde utskrapning forrige uke :-(
Fikk ikke mye informasjon i de heletatt egentlig. Spurte selv korr læng jeg kunne forvente meg å blø bare.
Så vart jeg stort sett bare heim sendt.
 
Fikk ikke mye informasjon i de heletatt egentlig. Spurte selv korr læng jeg kunne forvente meg å blø bare.
Så vart jeg stort sett bare heim sendt.
Å ja. Jeg har fått to forskjellige beskjeder. Ene mente jeg bør vente en mens andre sa trengs ikke. Hvor langt var du på vei når du oppdaget MA? håper det klaffer hos oss igjen snart❤️
 
Back
Topp