Blør igjen :(

Sommerbarn88

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Etter den herlige oppturen for 2 uker siden, når jeg fikk se ett hjerte slå, har jeg begynt å blø igjen. Og legen ba meg vente til mandag og komme inn igjen da om det ikke var sluttet så skulle hun henvise meg videre. Kjenner det er vanskelig å være positiv nå! Tror ikke jeg har noen menssmerter, men er litt øm nedi der og har en del luftsmerter så er vanskelig å si. Skal jeg være så heldig at dette skal gå bra for 2 andre gang.
 
:( Klem til deg. Håper virkelig det går bra!
 
Jeg fikk starkt blødning u uke 11 .. jeg tenkte ingen mulighet til at det går bra.. gikk på legevakten og de sa bare "ta paracet tu har mistet" gikk hjemme gråtende..Dag etter ringte jeg min gynekolog hun tokk meg samme dag og der vær det baby friskt baby uten problemer.. hun viste ikke hvorfor jeg blør så mye meen baby hade det bra..
 
Og igår 4 dager etter første blødningen fikk jeg igjen :( livredd igjen...bli henvist i sykehus, 4 timmer i ventesone grusomt hva man ser der..men når dem tokk ultralyd så hade babyen min det bra.. dem viste heller ikke hvorfor jeg blør .. :/ såå det kaan gå bra alikevel vennen :)
 
Og igår 4 dager etter første blødningen fikk jeg igjen :( livredd igjen...bli henvist i sykehus, 4 timmer i ventesone grusomt hva man ser der..men når dem tokk ultralyd så hade babyen min det bra.. dem viste heller ikke hvorfor jeg blør .. :/ såå det kaan gå bra alikevel vennen :)
Tusen takk for en positiv historie! :) Trenger det nå. Ja blødde selv for 3 uker siden og det gikk jo bra. Men føles litt håpløst når det skjer igjen. Jeg får bare krysse fingrene!
 
Uten at jeg vet noe mer enn andre om dette så har jeg fått et inntrykk av at om man ikke har blødd før (tidligere svangerskap, tidlig i graviditeten o.l) så er det større risiko for at noe kan være galt. Men om man har hatt blødning tidlig i svangerskapet og har vært på ul og sett en levende baby - så har man kanskje bare lettere for å blø? Vet ikke altså, men har fått inntrykk av det. Håper det gjelder deg og. God bedring til deg og kroppen din ❤️
 
Uten at jeg vet noe mer enn andre om dette så har jeg fått et inntrykk av at om man ikke har blødd før (tidligere svangerskap, tidlig i graviditeten o.l) så er det større risiko for at noe kan være galt. Men om man har hatt blødning tidlig i svangerskapet og har vært på ul og sett en levende baby - så har man kanskje bare lettere for å blø? Vet ikke altså, men har fått inntrykk av det. Håper det gjelder deg og. God bedring til deg og kroppen din ❤️
Tusen takk! :) Ja får håpe på at det er tilfelle. Litt mer positivt innstilt nå :)
 
En venninne av meg blødde hele svangerskapet. Hver eneste dag, hun hadde lett blødende cervix. Noen opplever blødninger når morkaken flytter på seg, og noen blør når de skulle hatt mensen! Mor blødde flere ganger i første termin. Krysser fingrene for deg. Jeg spotter enda. Og har gjort det i en hel uke men har sett levende baby på ul :)
 
Såklart du skal være så heldig at det går bra no også! :) Krysser fingrene for deg, vet det ikke er lett å vente til neste sjekk.
 
Jeg hadde fossblødning på tirsdag 9+5. På ul dagen etter var alt fint. Vet ikke hvorfor jeg blødde. Håper ikke det skjer igjen <3
 
En venninne av meg blødde hele svangerskapet. Hver eneste dag, hun hadde lett blødende cervix. Noen opplever blødninger når morkaken flytter på seg, og noen blør når de skulle hatt mensen! Mor blødde flere ganger i første termin. Krysser fingrene for deg. Jeg spotter enda. Og har gjort det i en hel uke men har sett levende baby på ul :)
Tusen takk! Godt å høre at det har gått bra for andre. :)
 
Har blødd i uke 7 -9 men det har gått bra. Er 12 uker og jordmor hørte hjertelyd på torsdag. Krysser fingrene og tror det går bra.
 
hvordan går det nå? <3
 
Back
Topp