Littelent
Flørter med forumet
Jeg har blødd to ganger før i uke 8 og 14, sist var det ganske mye. Vært på ultralyd begge gangene og alt var fint. Fikk beskjed sist at jeg nok kom til å blø igjen, og at det ikke var noe poeng å komme på ny ultralyd. Og vet jo at det sikkert er helt greit, men klarer liksom ikke å slå meg helt til ro med det.. Skjønner jo at jeg ikke kan dra på ultralyd annenhver uke videre i svangerskapet hvis det blir så ofte.. Blødde ikke i det hele tatt i det forrige svangerskapet og synes dette er skikkelig ekkelt, det kommer plutselig og ganske masse (sorry ekle detaljer). I dag stresset jeg fra jobb for å rekke et møte og da kom det igjen. Blir så urolig av det her, selv om jeg vet at det sikkert går helt bra.. Måtte bare få det ut et sted, takk for at du leste.
Oppdatering:
Da har jeg vært hos legen og sett et lite babyhjerte slå
. Ganske lettet :) Blir sikkert ikke like nervøs neste gang det skjer (for nå må jeg nok bare regne med at det blir slik videre).
Oppdatering:
Da har jeg vært hos legen og sett et lite babyhjerte slå
. Ganske lettet :) Blir sikkert ikke like nervøs neste gang det skjer (for nå må jeg nok bare regne med at det blir slik videre).