Blør, hvem kontakte?

Surrehuet

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
Når jeg var 10+ begynte jeg å blø litt hver dag, noen ganger plutselig mens andre ved dobesøk osv. Noen dager har menssmertene vert veldig vonde også.

Nå er jeg 11+2 og det har bare blitt verre for hver dag, i dag var det en del blod, og mye tykt blodig slim.

På en måte for lite for SA? Ingen store klomper og det er jo ikke konstant men av og på med blødning og smerter.

Vil en få ultralyd hos lege eller legevakt? Eller hvem kontakter en? Eller er det bare jeg som er hysterisk?..

Hvis legen din kan utføre UL kan du jo kontakte h*n, vet ikke om legevakten gjør det om ikke det er store smerter ol i bildet?:/ Ellers er det jo privat da som tar deg inn med engang..

Når jeg var 10+ begynte jeg å blø litt hver dag, noen ganger plutselig mens andre ved dobesøk osv. Noen dager har menssmertene vert veldig vonde også.

Nå er jeg 11+2 og det har bare blitt verre for hver dag, i dag var det en del blod, og mye tykt blodig slim.

På en måte for lite for SA? Ingen store klomper og det er jo ikke konstant men av og på med blødning og smerter.

Vil en få ultralyd hos lege eller legevakt? Eller hvem kontakter en? Eller er det bare jeg som er hysterisk?..

I hvilken by bor du?

I hvilken by bor du?

Eller la meg si det på en annen måte; bor du i en stor by vil de nok ikke ha kapasitet til å hjelpe deg på legevakten. Bor du et mindre sted kan du jo prøve deg og er du heldig tar de deg inn eller henviser deg videre.

Et annet valg du har er å ringe fastlegen i morgen og få akutt time, hvor h*n kan henvise til ultralyd.

Siste mulighet er å bestille time til ultralyd privat allerede i kveld og du kan være heldig å få time i morgen. Mange har akutttimer og du kommer fort inn. Ex volvat. Dette koster penger. Er du veldig urolig og vil ha svar så snart som mulig, anbefaler jeg deg dette.

Du er absolutt ikke hysterisk i mine øyne. Jeg synes absolutt du bør få en ultralyd og få sjekket hva som blør. Hvis det er fra livmoren og ikke fosteret bør du sykemeldes slik at du kan ta det helt med ro til blødningen er over. Jeg går rett til privat gynekolog i slike tilfeller, men det kommer jo an på hvor du bor.

Første gang jeg blødde ringte jeg med en gang legekontoret åpnet dagen etter og fikk komme i løpet av kort tid. Fikk der direkte henvisning til gyn.avdeling på sykehuset. Reiste bare dit med henvisningen, og fikk komme inn ganske fort for ultralyd...når jeg har blødd senere har jeg bare tatt direkte kontakt med gynekologisk avdeling.

Håper du får time ganske kjapt. Er ikke noe særlig å gå rundt og ikke vite:-(

Styrtblødde nå i dag tidlig, når det begynte å roe seg ringte vi legevakta - de sa at siden det hadde begynte å roe seg så kunne jeg ikke komme inn. Ringer legen min når de åpner å forhåpentligvis blir henviste videre..
Vondt og sårt - mistet egentlig meste av håp idag

Styrtblødde nå i dag tidlig, når det begynte å roe seg ringte vi legevakta - de sa at siden det hadde begynte å roe seg så kunne jeg ikke komme inn. Ringer legen min når de åpner å forhåpentligvis blir henviste videre..

Huff [emoji22] masse lykke til! [emoji173]️

Ikke gi deg så lett nå, du må insistere på hjelp synes jeg. Ikke greit å gå slik i dagevis.

Håper legen din får deg inn til UL i dag.
Krysser fingrene for deg :Heartred

Hvordan går det med deg?

Krysser fingrene for dere❤

Hvordan går det med deg?
Ble henvist av fastlegen til ultralyd, og i magen var det ikke liv lenger.

Venter nå på utskrapning. Gråt så mye idag, veldig sårt og vondt.
Men vi har samtidig bestemt oss for å få hjelp privat når vi skal lage neste spire, så det går (veldig) litt kjappere en 1.5 år :)

Så takker for meg, og håper jeg er den siste som forlater gruppa!

Men vi har samtidig bestemt oss for å få hjelp privat når vi skal lage neste spire, så det går (veldig) litt kjappere en 1.5 år :)

:(
Vet ikke hva jeg skal si.. så utrolig vondt og trist :( *godklem*

Nei, så utrolig leit å lese :( mange klemmer herifra❤❤

Å nei :( veldig trist å høre. Stor klem ❤

Back
Topp