blør fortsatt!!!!!!!!

millemax

Glad i forumet
skrev inn for et pr uker siden at jeg hadde hvert på legevakta pga blødning.....var på legevakta forige uke også, blødning igjen, men da så stor at legen ikke kunne svare på om det var en abort på veg.....var en mulighet for at morkaka mi var større en normalt også, men det viste han ik mer om før evt senere i svangerskapet, for da var muligheten for keisersnitt stor!!!!
men det var jo selvfølgelig hvist det ikke var en abort......måtte bare dra hjem og ta det med ro framover, for han fikk ikke gjort noe!!!
var hos fastlegen min istad og han ringte sykehuset siden jg har blødd i 12 dager i strekk, og hjerte slagene til babyen er helt normalt....så den lever ihvertfall[:)]
så blir sendt på sykehuset i morgen tidlig for grundig sjekk!

men blir gal i hodet av dette her, blir så sliten. tankene svirrer, tenk om jeg får en nyhet som slettes ikke er positiv, at det er noe galt med barnet el jeg ikke kan holde på det eller noe......er 17uker på veg, så er vel lite kjangs for abort da??

XXX Fingrene for deg XXX

Håper alt går bra med deg og barnet[:)]

Klem

Det høres skummelt ut, men jeg håper alt går bra til slutt[;)]

*klem*

håper du får vite hva som er årsaken til blødningene i morgen, og at det går bra med deg/dere. lykke til i morgen, og hold oss oppdatert.

tusen takk for svar jenter, hjelper litt på humøret.
er vel ikke så mye annet å gjøre før jeg har hvert på sykehuset i morgen....

klem...[:)][:)]

Krysser fingeren for deg. Ei jeg kjenner blødde i nesten 3 uker sammenhengende, fra uke 12 til uke 15. Nå har hun en kjempeflott og frisk baby. LYKKE TIL[:D]

var godt og høre hanne79[;)]

håper jo selvfølgelig på det beste selv, men tankene svirrer uansett om man prøver og la være!
gleder meg til og kunne gå ut av sykehuset imorgen og vite at alt er som det skal og at lille nurket mitt har det bra[:)]
må jo være opptimistisk uansett, dumt og ta for mange sorger på forskudd.

men får jo selvfølgelig ikke sove da.....

må si tusen takk en gang til til alle inne på forumet her, det hjelper mer enn dere tror[:)]

klem til dere alle[;)]

lykke til på sykehuset i dag:) Håper det går bra med deg og babyen...

Krysser fingrene

Det er fælt når sånt skjer. Man blir bare bekymret og får ikke kost seg med graviditeten. Men det går nok bra. Krysser fingrene for deg, millimax.

Lykke til på sykehuset i dag Millemax.

Jeg satser på at det ordner seg. Det blir sikkert godt å komme på en liten sjekk sånn at du blir mindre nervøs.

Prøv å slappe av, det ordner seg!!

hei.
akkurat kommet fra sykehuset nå....det er iallfall ikke en abort!!
overlegen der skjønnte ikke hvorfor han legen på legevakta hadde sagt det, siden jeg er så langt på veg, så skulle det ganske mye til! en annen ting hu ikke skjønte var hvorfor legen ikke hadde sendt meg dit før hvist han trodde det......!
men blødningen kan være livmorhalsen, det er foreløpig ikke farlig bare det ikke blør mye mer[:D][:D][:D]
fikk se nurket igjen,...lå med armene over hodet, så den hadde det bare bra[:)]
fikk roet nervene en del nå ja, hehe.

tusen takk for omtanken alle sammen, utrolig hyggelig.
stor klem[;)]

Så godt å høre!![:D][:D]
Fint at den lille har det bra..[:D]

Fint å høre at alt var bra!!!!

godt at alt var bra med nurket, og så må du tenke på deg selv og ta det ro[:D] lykke til videre med svangerskapet[;)]

Hei hei:)
Jeg kjente meg veldig igjen i din situasjon. Jeg fikk blødninger først veldig tidlig i svangerskapet. Det er visst vanlig og det gikk bra. Men plutselig rundt uke 20 fikk jeg blødninger igjen. De varte i mange uker i strekk. Faktisk et par måneder. Som deg gikk jeg de første 2 gangene til legevakten. Måtte sitte og vente i evigheter så de tok tydeligvis ikke det som et hastetilfelle.Ble sjekket men de fant selvfølgelig ikke ut hva det var. Jeg fikk tips av venninner at jeg burde gå direkte på fødeavdelingen i stede for legevakten. Der gikk jeg innom 3 ganger for jeg var bekymret. De sjekket meg men alt var visst normalt. Jeg fikk beskjed om at noen helt enkelt blør lettere enn andre. Det er visst ingenting og gjøre med det. De sa at jeg måtte komme inn igjen hvis jeg fikk større mengder med blod eller fikk vondt i magen. Nå har det heldigvis gitt seg. Har ikke hatt blødninger i det siste. Så jeg vil tro at det vil stoppe hos deg også og alt vil gå helt fint:)

det var kjempe godt og høre jente23...
tusen takk for innslaget ditt, fikk beskjed om og komme tilbake igjen hvist blødningen blir større jeg også, så får bare håpe det gir seg snart!
begynner og bli slitsomt.
men da trøster jeg meg med dine ord, at da går det sikert over snart[:)]

klem[;)]

Back
Topp