Blør fortsatt, og er fortsatt usikker...

Underfullt

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Hei, jeg er her inne fortsatt, men må kanskje forlate dere i løpet av uka..

Begynte å blø onsdag kveld. Det kom stort sett bare blod når jeg satt på do, og ikke noe i bindet. Tjukt og slimete og mørkt. Nå blør jeg mindre. Og tynnere.
Hadde skikkelige menssmerter natt til i går og i går, men i natt og i dag er det ikke vondt lenger.

Da jeg mistet i januar hadde jeg kjempevondt i to og et halvt døgn, og det blødde veldig masse. Også fortsatte det å blø vanlig mens lengde etter at smertene forsvant.

Er fortsatt usikker på om dette er en skikkelig sa, eller om det er litt håp enda. Tenker å teste når blødningen stopper. Er det positivt fortsatt ville legen ta blodprøver da.

Noen som har opplevd at det har gått bra tiltross for blødning og smerter?

Uff. Må si at det høres ikke så veldig lovende ut:-( Jeg har mistet en gang før, og da var det likt som da du mistet i januar. Krysser fingrene for deg likevel på at det faktisk er i orden. Men om det har gått gale, håper jeg at en ny spire kommer fort, og blir sittende:-)
*klemmepå*

Cec* skrev:
Uff. Må si at det høres ikke så veldig lovende ut:-( Jeg har mistet en gang før, og da var det likt som da du mistet i januar. Krysser fingrene for deg likevel på at det faktisk er i orden. Men om det har gått gale, håper jeg at en ny spire kommer fort, og blir sittende:-)
*klemmepå*

Sign.
har også mistet før og da var det som da du mistet i januar.

Back
Topp