Blør enda..........*oppdatert*

linusisvingen

Forumet er livet
Fikk tlf fra legenkontoret nå, for når jeg var der fikk hun ut litt blod med en veneflon i hånda, og den hadde hun sentrifugert.  Det var så fin den serumen som var kommet ut, at hun trodde den kunne brukes.  Så da sendte hun den inn allikevel.  Så da kan de forhåpentligvis bruke den, og jeg får kanskje svar på den første prøven å mandag=)

I dag blør jeg så mye som jeg gjør når jeg har mensen, og så har jeg svake menssmerter.  jeg har vært på legekontoret i dag for å ta hcg prøve, men de fikk det ikke til.. Det er alltid veldig vanskelig å ta blodprøver av meg, jeg har så fine årer...  Men jeg kunne komme tilbake på mandag, da var det ei så var veldig flink der..... Så får bare se an i helga hva som skjer....Huff dette er så nervepirrende.............


 
Ånei, håper virkelig det går bra med spiren din.
Utrolig kjedelig at de ikke klarte å ta blodprøven.

Håper du klarer å slappe av litt i helgen og at det gir seg.
*Det-må-gå-bra-klem* til deg

 


Kooni skrev:
Ånei, håper virkelig det går bra med spiren din.
Utrolig kjedelig at de ikke klarte å ta blodprøven.

Håper du klarer å slappe av litt i helgen og at det gir seg.
*Det-må-gå-bra-klem* til deg


Ja, håper jeg også!  Vi har prøvd så lenge............ Ja, hun sa det selv hun som var der at hun hadde liten trening i det...Men det er jo en ærlig sak.  Ja, skal slappe av og kose meg med min lille familie.  XXXXX fingrene
 
oj mine tanker går til deg jeg vet åssen det er men det er mange som har opplevd mens i svangerskapet så du kan jo være 1 av de men

ikke ha store forhåpninger det blir bare verre når nedturen er der




klems i fleng
 


Kooni skrev:
Ånei, håper virkelig det går bra med spiren din.
Utrolig kjedelig at de ikke klarte å ta blodprøven.

Håper du klarer å slappe av litt i helgen og at det gir seg.
*Det-må-gå-bra-klem* til deg


signerer
 
Uff, håper det går bra med spiren din. Håper du klarer å slappe av litt i helga nå. Krysser for fine blodprøvesvar på mandag! *Klem*
 


Flangre skrev:
Uff, håper det går bra med spiren din. Håper du klarer å slappe av litt i helga nå. Krysser for fine blodprøvesvar på mandag! *Klem*


Sign denne:)
 
Back
Topp