Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
ja blør frisk blod nå, og ja det likter en del mange ganger. synes æ huske det tok brått slutt sist etter noen uker[:)] føler meg av å til skitten, og er redd for at andre skal merke lukt... vasker og dusjer meg ofte ihvertfall!
Trodde det var bare jeg som drev og småblødde ennå...[8|] Luktet veldig hos meg og, og jeg trodde det var normalt. Så fikk jeg sopp, og tok en kur, og med det forsvant lukta også!
Det kan jo hjelpe med melkesyrekapsler kanskje?
Jeg fikk tips om noe som heter Replens eller noe sånt, for å styrke slimhinnene der nede. Skal kjøpe den snart - kostet 270 kr! Men det så ut som en temmelig stor pakke. Lei av såre tørre slimhinner der nede etter tre små på rappen. Har som regel ikke normalisert seg helt før jeg har fått igjen mensen og sluttet og amme...[8|]
Joda blør litt enda... Litt over fire uker siden fødsel.. Ikke mye, så tror stadig jeg har slutta å blø, så prøver meg uten truseinnlegg å da MÅÅÅ det komme litt mer[:'(][&:] Men lukter ikke noe da..