blør dere enda?

Ønsker<3

Elsker forumet
jeg gjør, er snart 4 uker siden fødsel:S synest det lukter vondt av underlivet for tiden :S noen som vet om det er normalt?

Hvis du har fått lukt på nytt bør du kontakte lege i følge min jordmor..
For å ihvertfall få sjekket tingenes tilstand!

jg blør på 7 uka:( mn det lukter ingenting.

har hørt at det er vanlig med lukt.. jeg sluttet å blø når han var 5-6 uker..

Jeg har bare blodig utflod, men fy som det lukter[:'(] skal ta det opp på 6 ukers kontroll.... 5 uker siden fødsel nå

ORIGINAL: Lagerleder Lågel

Er heldigvis ferdig! [:D]

var bråstopp for ca en uke siden

Å jada, jeg blør litt enda, og det lukter. Men trodde det var normalt.....
Skal til jordmor fredag på 4 ukers kontroll. Kan ta det opp med henne da!

Luktet død her en periode, men gikk over..

Blødde i 2-3 uker, etter det var det bare utflod, kraftig utflod..
Nå er det bare vanlig utflod nå og da...

oki.. ser ut som vi er mange som fortsaatt blør og lukter da:S skal ikke på kontroll før om 3 uker men skal ta de opp da om det ikke har gitt seg :)

Jeg blør også fortsatt. Blødde i 9 uker sist, så det kan vel ta tid nå også.[>:]

Litt lukt er normalt, infeksjoner bruker å lukte ekstremt. Er du usikker, eller føler deg generelt syk, så går du til legen din.

ja blør frisk blod nå, og ja det likter en del mange ganger. synes æ huske det tok brått slutt sist etter noen uker[:)] føler meg av å til skitten, og er redd for at andre skal merke lukt... vasker og dusjer meg ofte ihvertfall!

Trodde det var bare jeg som drev og småblødde ennå...[8|] Luktet veldig hos meg og, og jeg trodde det var normalt. Så fikk jeg sopp, og tok en kur, og med det forsvant lukta også!
Det kan jo hjelpe med melkesyrekapsler kanskje?

Jeg fikk tips om noe som heter Replens eller noe sånt, for å styrke slimhinnene der nede. Skal kjøpe den snart - kostet 270 kr! Men det så ut som en temmelig stor pakke. Lei av såre tørre slimhinner der nede etter tre små på rappen. Har som regel ikke normalisert seg helt før jeg har fått igjen mensen og sluttet og amme...[8|]

Joda blør litt enda... Litt over fire uker siden fødsel.. Ikke mye, så tror stadig jeg har slutta å blø, så prøver meg uten truseinnlegg å da MÅÅÅ det komme litt mer[:'(][&:] Men lukter ikke noe da.. 

har sluttet å blø for 2 uker siden ca, og det er 6 uker siden fødsel[:)] luktet veldig hos meg å...tok en kur med canesten så ble lukta borte [:D]

Back
Topp