Blør brunt....

Lizz83

Gift med forumet
siden i går kveld har det kommet brunt gammelt blod. Jeg håper at det er blodansamlingen i livmoren som er på vei ut.... men det er jo ikke noe annet enn å vente og se :inpain: akkurat i dag er livet litt kjipt med å vente. Jeg har heldigvis et fastlegekontor med ul-apparat pluss time på sykehuset neste fredag til ul. Men kryss fingrene for meg. Vil være utrolig kjipt å miste den andre også nå når jeg er 10+5 i dag.

Jeg blødde brunt for 3 uker siden. Løp til legevakt, men de i Bergen gjør jo ingenting. Måler blodtrykk, sjekker om man har feber og sender hjem igjen. Dyreleger!
Men ok, jeg skaffet meg en time hos en privat og fikk beskjed om forliggende morkaken. Og da er det vanlig å blø.
Er sykemeldt pga en uke senere fikk jeg en større blødning med frisk blod. Men det er fortsatt pga placenta praevia
Lykke til!

siden i går kveld har det kommet brunt gammelt blod. Jeg håper at det er blodansamlingen i livmoren som er på vei ut.... men det er jo ikke noe annet enn å vente og se :inpain: akkurat i dag er livet litt kjipt med å vente. Jeg har heldigvis et fastlegekontor med ul-apparat pluss time på sykehuset neste fredag til ul. Men kryss fingrene for meg. Vil være utrolig kjipt å miste den andre også nå når jeg er 10+5 i dag.

Krysser fingrene for at det bare er blodansamlingen som skal ut :Heartred Er jo mest sannsynlig det så lenge det er brunt vil jeg tro. Så krysses alt for den lille som er igjen :Heartbigred

Sender deg en stor klem- og krysser alt jeg har.

Aller mest sannsynlig er det blodansamlingen som vil ut :) Men skjønner at du blir bekymret. Du kan kanskje ringe fastlegekontoret og få en time for ul før timen hos gyn :)

Ja, skal stikke innom der i morgen. Men det er så lite at jeg vet liksom ikke. Det er jo ikke vondt eller noe. Men jeg håper jo at alt står bra til med den ene tvillingen som hadde det bra sist. Hun sa jo også at jeg kunne forvente meg blødning fordi den andre som er missed abortion sannsynligvis vil ut. Men skal ringe legekontoret i morgen :)

Håper det ikke er noe alvorlig. Jeg hadde som sagt store styrtblødninger da mitt hematom tømte seg.
Krysser fingrene for deg :)

Ja, skal stikke innom der i morgen. Men det er så lite at jeg vet liksom ikke. Det er jo ikke vondt eller noe. Men jeg håper jo at alt står bra til med den ene tvillingen som hadde det bra sist. Hun sa jo også at jeg kunne forvente meg blødning fordi den andre som er missed abortion sannsynligvis vil ut. Men skal ringe legekontoret i morgen :)

Lykke til! Jeg fikk også vite tvillinger i dag, men bare en levende. Den andre var liten og blinket ikke. Fikk vite at nå som morkaken er etablert og det gikk tydelig blodstrømmen gjennom navlestrengen til den friske, var det veldig stor sjanse for suksess, uavhengig om den døde ville ut eller ikke.

Lykke til! Jeg fikk også vite tvillinger i dag, men bare en levende. Den andre var liten og blinket ikke. Fikk vite at nå som morkaken er etablert og det gikk tydelig blodstrømmen gjennom navlestrengen til den friske, var det veldig stor sjanse for suksess, uavhengig om den døde ville ut eller ikke.

Ja, det sa hun til meg også. Pluss at de er to-eggede med tykk skillevegg mellom seg. Men skal likevel på sjekk på føden neste uke. Blør så vidt det er brunt i dag også.

Jeg takket nei til kontroll på sykehuset (vil ikke ha noe om graviditeten inn i journalen min ennå, da jeg får oppfølging for en annen skavank som gjør at flere av mine kollega åpner journalen min). Ingenting som kan gjøres hvis det går galt nå uansett. Jeg krysser fingrene og håper det går veien for oss begge!

Jeg takket nei til kontroll på sykehuset (vil ikke ha noe om graviditeten inn i journalen min ennå, da jeg får oppfølging for en annen skavank som gjør at flere av mine kollega åpner journalen min). Ingenting som kan gjøres hvis det går galt nå uansett. Jeg krysser fingrene og håper det går veien for oss begge!

Nei, det kan jeg forstå. Jeg er mest bekymret for blodansamlingen og hva som skjer med den. Feks om det er greit at vi drar på ferie. Vi skal bare være i Norge, men likevel. Sånne type tanker som jeg sitter med, gjør med veldig usikker...

Nei, det kan jeg forstå. Jeg er mest bekymret for blodansamlingen og hva som skjer med den. Feks om det er greit at vi drar på ferie. Vi skal bare være i Norge, men likevel. Sånne type tanker som jeg sitter med, gjør med veldig usikker...

Skjønner deg godt! Jeg merker at jeg har litt mer gi-faen holdning denne gang enn med de to forrige. Er geriatrisk (37) og tenker vel litt sånn at hvis det blir noe av, får jeg ta det som en bonus [emoji13] Vi skal en liten tur til London om tre uker (jeg har bestilt nipt test), ellers blir vi også i Norge. Jeg har stor tro på oss!

Håper det! Denne reka hos oss er veldig ønsket, men går det ikke nå så blir det ikke flere forsøk. Jeg må ikke ha en til når det går på bekostning av veldig mye annet.... men vi håper på det positive nå. Og en ting er sikkert, går det til h nå, så kommer jeg til å forlange utskraping og ikke en "fødsel"/sa....

Jeg blødde litt brunt dagen etter tul. Det var blodoppsamlingen fra tvillingen vi mistet som kom ut. Var på ul 4 uker etter og alt var fint :) Blodoppsamlingen var borte og det var den tomme fostersekken også. Er nok det samme som skjer hos deg. Det er vanskelig å slappe av oppi dette, men jeg har troen på at alt er bra med spiren din :)

Jeg blødde litt brunt dagen etter tul. Det var blodoppsamlingen fra tvillingen vi mistet som kom ut. Var på ul 4 uker etter og alt var fint :) Blodoppsamlingen var borte og det var den tomme fostersekken også. Er nok det samme som skjer hos deg. Det er vanskelig å slappe av oppi dette, men jeg har troen på at alt er bra med spiren din :)

Ja, det er lov å håpe :) jeg tar det i grunn med stor ro. Regner med at jeg får en ordentlig sjekk på sykehuset neste fredag.:)

Back
Topp