Blør brunt blod gravid uke 16+2

Timmy

Betatt av forumet
Hadde sex i dag tidlig å nå bør jeg mye brunt blod . Må ha bind men bar ikke fullt opp d . Sitter jeg på do drypper d mye brunt blod i doskålen. Ringer legevakten og hun sykepleiere sier at d sannsynligvis er en spontan abort! Nå? Eg e knust akkurat nå, venter på legen skal ringe.!

Krysser fingrene, er det spontanabort er det lite å gjøre dessverre selv om du er over de første tolv magiske ukene, men mange blør etter sex...

Om det er en SA må du jo få tatt en GU for å se om du har rester. Men det behøver ikke være det. Undersøkes må du jo egentlig uansett. Krysser fingrene for deg! ❤️

Hadde sex i dag tidlig å nå bør jeg mye brunt blod . Må ha bind men bar ikke fullt opp d . Sitter jeg på do drypper d mye brunt blod i doskålen. Ringer legevakten og hun sykepleiere sier at d sannsynligvis er en spontan abort! Nå? Eg e knust akkurat nå, venter på legen skal ringe.!
Det var uproft av henne å si det på den måten :( Men mange bløt etter sex, så det trenger ikke være noe farlig. Lykke til hos legen ♡ Hold oss oppdatert :)

Brunt blod betyr gammelt blod og da.. Friskt blod er et mere faresignaler!
Det går nok helt fint med babyen i magen når hjertelyd er der :)

Så bra du fikk sjekket det opp å at dere fant hjertelyden ☺

Skjønner godt at du ble skremt av dette. Godt at de hørte hjerteslag :-)

Va samme her etter sex..varte ett par dager så gav det seg☺var heldigvis ingenting galt. Bra de hørte hjerteslag☺

Back
Topp