Blødninger

tuppen

Blir kjent med forumet
Er det noen av dere som har erfaringer med blødning i svangerskap? Jeg blødde mørerødt blod igår. Kom ikke så mye i bindet, men ganske mye når jeg var på do. Blør mindre idag, men har litt smerter i nedre del av magen. [&:][&:][&:] Ikke mye, men nok til at jeg blir urolig. Noen som kan hjelpe meg?[8|]

Hei.

Jeg har at litt blødning som deg, det var mørkt og jeg hadde vondt i magen, jeg tok kontakt med legen og ho sendte meg videre til gyn. Alt var bra men jeg fikk ikke noe forklaring på hva det var.
Vet ikke hvor langt du er på vei men jeg var 18 uker når det skjedde, jeg vil anbefale deg å kontakte legen, bedre å få skjekket det opp enn å gå rundt og beskymre seg.

Lykke til.

Hvor langt er du på vei da?
Det trenger ikke være farlig å blø, en veninne av meg hadde nettopp blødninger, og kramper, hun er i uke 14, men på ul så de hjerte rytme og alt stod bra til med spiren, livmoren er ofte så blodfylt at det kan briste blodkar.
Da jeg begynte å blø, var det VELDIG mange som sa at de hadde hatt blødninger, uten at det endte i SA, desverre gikk det ikke så bra med spiren min...
Men ta kontakt med lege...
Krysser fingrer og tær og alt annet kryssbart for at det går bra

Heisann! Glemte visst å skrive hvor langt jeg er på vei. [8|] Er ikke helt sikker, men tror jeg kan være 7 uker på vei. Jeg ventet TTR 25.09. Fikk den 29.09. Er nå usikker på om det var mens. Blødde mye den dagen, men avtagende i 3 dager etter det. Helt blødningsfri 03.10. Tok pergotime da, og 4 dager til. Begynte å blø igjen 11.10. [&o][:'(][:@]Tok test 12.10 som ble positiv. Blør lite idag, men har murringer i nedre del av magen. Kan av og til føles som mild blærekatarr... Ble dere klokere av dette? Tusen takk for svarene[:D][:D][:D]

[:D][&o][:D]Hei!
Jeg flytter denne opp litt jeg..... Jeg er så lei meg for at det gikk galt for deg trampe80. Jeg krysser fingrene for at det går bra neste gang!! Jeg er fremdeles ikke blitt klokere. Jeg hadde to dager med blødninger, 3 dager med brunlig utflod, og nå er det ingenting....Jeg veksler mellom håp og fortvilelse hele tiden.[:D][&o][:D][&o]

Det var ikke noe særlig når det sto på, men det er nå engang sånn at naturen går sin gang...
Trøster meg med at nå vet jeg iallefall at jeg kan bli gravid[:D]
Vi er til på prøvinga igjen vi...er optimist enda iallefall. Tok bare 5 pp sist, og det er jo veldi kjapt når en ser hvor store prob.mange her inne har.
Har du vert hos legen enda???
jeg tok en ny test noen dager etter at jeg begynte å blø, da den var neg.viste jeg at det ikke hadde gått så bra[:'(]
Håper det beste for deg jeg...

Back
Topp