blødninger

latterku

Glad i forumet
dere som har hatt blødninger uten smerter tidlig,har dere vært hos lege med en gang eller har dere gått på jobb som vanlig?

Jeg tok kontakt med legen min med en gang..
Selv om de sa første gang at så lenge det ikke er både blødninger og smerter så er det ikke farlig, så tok jeg kontakt likevell. Ikke noe gøy å gå å lure på om alt er som det skal eller ikke!

De gangene jeg har hatt blødninger så har det vert helg. Her er det ikke vits i å ringe legevakta, de bare snakker til deg som om du er 3 år. Så jeg har dratt til legen mandagen etter. Hadde en liten blødnig forige lørdag, men det var bare på do og kom ikke noe etterpå så jeg droppet å ringe legen nå på mandag. Men har ligget flatt uten å gjøre noe i 3 dager etter. Vet at hvis det går galt så er det ikke vits å legge seg ned. Men det hjelper på hodet mitt.

Min lege sier at hvis jeg skulle begynne å blø, uansett hvor lite det er. Så burde jeg ta kontakt med henne. Hun vet hvordan hodet kan begynne å spinne og mener at det er lurt å få bekreftet at alt er bra.

takk for svar[:)] sist svangerskap hadde jeg også blødning omtrent på denne tiden, ringte legevakten , men fikk beskjed om å legge meg ned og ta det med ro ca en uke...tredje dagen på jobb begynte jeg å blø igjen og ble da sykemeldt en mnd og ble sendt på UL....antagelig har jeg da vært gravid med to,men mistet den ene (legen fant to fostersekker, den ene var tom)
Denne gangen har jeg ikke fortalt om graviditeten på jobben ennå, og planen er egentlig å ikke si noe før 12 uker.....MEN, jeg skal jobbe fra 11-20 i morgen og jeg står HELE dagen....WHAT TO DO????????

Følg magefølelsen din!! Du trenger jo ikke si til jobben at du er gravid, man kan jo være syk av andre grunner[;)]
Hvis du er redd for å miste så ville jeg for samvittigheten skyld hold meg hjemme, selv om det kanskje fysisk ikke har noe å si.

jeg har hatt noen små blødninger, etter den første var jeg hos legen. fikk ul og alt så bra ut:) tok også hcg test som var kjempe fin, har hatt noen få slike mega små blødninger. har ikke ringt da, men var hos legen i går og er blitt sykemeldt pga kvalme og blødninger i svangerskapet..

jeg ringte legen med en gang, fikk da beskjed om å holde meg hjemme å ligge i ro. fikk time samme dagen og blei sjukemeldt i 2uker.

Back
Topp