Blødninger :(

bebe

Forumet er livet
I går fikk jeg blødninger.. var på legevakten sent i går kveld,
men siden dem har lite med spesialister der på kveldstid var det lite
dem kunne forta seg...  Jeg har fått time til spesialist i dag for å undersøke nærmere hvor blødningene kommer fra og om det fremdeles er liv i fosteret.

Jeg er veldig bekymret... og humøret er labert i dag...[:(][:(]

Er det noen her inne som har opplevd noe av det samme ?...
Fikk høre av legen i går at det kan være tegn på SA.
Men også at det ikke nødvendigvis kunne være noe galt ...

Tja har hatt noen småblødninger jeg også, men de har gått over av seg selv. De har kommet i forbindelse
med do besøk. Har ikke vært å sjekket om noe er galt, for jeg har ikke hatt smerter eller noen ting. Men
forstår bekymringen din! Greit å få sjekket det opp så man får roe seg [:)]

lykke til...godt du kommer deg fort og sjekker det...går nok sikkert kjempebra skal du se..!!!

Hei! Jeg har og hatt blødninger, først i ca uke 6 hvor jeg da blødde litt i over 1 uke, var på ultralyd og alt var OK. Hadde ikke smerter.
Så blødde jeg ganske mye en dag i ca uke 9 +4, kom ganske mye blod men varte bare ettermidag/kveld, så litt mørkt blod og farget utflod i noen dager. Var til ultralyd og alt var OK. Ble fortalt at slike blødninger kunne oppstå etter toalettbesøk, løftet litt tungt, samleie osv og at akkurat den typen blødning ikke var farlig.
Men man blir jo selfølgelig kjempebekymret og dagene blir lange og tankefulle.
LYKKE TIL, HÅPER VIRKELIG ALT STÅR BRA TIL, X fingrer og tær og deg.

ville bare ønske deg lykke til og krysser fingrene for at alt står bra til!! [:)]

ORIGINAL: momy

ville bare ønske deg lykke til og krysser fingrene for at alt står bra til!! [:)]

Signerer. [:)]

Tusen takk for fine lykkeønskninger... :)

Skal i dusjen nå, så kjøre til legen ... er spent som fy !
Håper også jeg får se lille nurket i live der inne...

Lykke til ja! Det glemte jeg jo helt å si..[:)] 
*krysser fingrerne*

Jeg håper virklig dere fikke gode nyheter på sykehuset, bebe- lykke til!

Det gikk ikke bra på UL i går. Det viste seg at fosteret mitt var dødt.
Og at muligens har lagt dødt i nærmere fire uker. [:(]
Ble innlagt på KK i går kveld, kunne velge å få en pille som setter i gang SA, eller fjerne det ved hjelp av kirugi, jeg valgte det siste....
Er skikkelig deppa, gråter hele tiden, og er veldig sliten...

Ser lenger oppe at det er flere som har opplevd blødninger, det trenger ikke bety at noe er galt, men gå til lege og få tatt en UL for å være på den sikre siden...

Ønsker ellers alle her inne lykke til med mars babyene.. [:)]

ORIGINAL: Neener

Tja har hatt noen småblødninger jeg også, men de har gått over av seg selv. De har kommet i forbindelse
med do besøk. Har ikke vært å sjekket om noe er galt, for jeg har ikke hatt smerter eller noen ting. Men
forstår bekymringen din! Greit å få sjekket det opp så man får roe seg [:)]

Det var slik det var med meg også , kun lette blødninger, og kun ved do besøk, heller ingen smerter eller ubehag.....

ORIGINAL: Nesing

Nok en gang: tenker MASSE på deg og håper du snart kommer tilbake med gode nyheter! Ikke gi opp, neste gang sitter spiren og blir værende der inne i 9 mnd!

*Trøsteklemmer*

Takker for trøsteklemmer [;)]
Blir nok til at vi forsøker igjen, så får jeg håpe jeg får en ny sjanse etter hvert...  tar tid å lege sår... men vi kommer til å prøve igjen iallefall.

Å det var utrolig trist å høre[:(] Håper virkelig dere prøver igjen, og klarer å se på det som en måte kroppen ordner opp på - selvom det er vanskelig akkurat nå. Tenker masse på deg - har vært igjenom det samme i mars..
Masse lykke til framover! *trøsteklem fra meg*

ORIGINAL: Tuttlings

Å det var utrolig trist å høre[:(] Håper virkelig dere prøver igjen, og klarer å se på det som en måte kroppen ordner opp på - selvom det er vanskelig akkurat nå. Tenker masse på deg - har vært igjenom det samme i mars..

Takker [:)]
Mars ? Oj, tok ikke lang tid å bli gravid igjen for deg da ?... Heldig du er..[:)]

Huff det var leit [:(] Blir litt ekstra bekymret selv jeg siden det du beskriver er ganske likt det jeg har hatt..[&:]
Men håper det kommer en bebis på vei ganske snart igjen [:)]
Klem

uff,nå blei jeg skikkelig lei meg for deg.....
sender mange trøsteklemmer,og krysser fingrene for at du snart er tilbake i en ny termin-klubb!!!

Uff så trist, håper det går bra med deg.

klem

ORIGINAL: bebe

Mars ? Oj, tok ikke lang tid å bli gravid igjen for deg da ?... Heldig du er..[:)]

Nei ble gravid på første forsøk igjen..Ventet med å prøve etter første mens etter anbefaling fra sykehuset, men etter det ble jeg gravid igjen..[:)] Håper det går fort for deg igjen også!

ORIGINAL: bebe

Nei ble gravid på første forsøk igjen..Ventet med å prøve etter første mens etter anbefaling fra sykehuset, men etter det ble jeg gravid igjen..[:)] Håper det går fort for deg igjen også!

Du er heldig [:)] Håper jeg også kan ha slik flaks...
Nå er jeg bare trist og lei, er litt vanskelig å tenke klart..
Vi ønsket oss denne babyen så sterkt, så det var veldig smertefult for oss å miste...  dette vet du nok alt om ...

Takker igjen for all omtanke og støtte..

Back
Topp