Blødninger

E.R.A.

Gift med forumet
Fikk småe blødninger i dag. Dro til legevakta, etter legesjekk kunne ikke de si noe, men fikk time til ul i morgen. Har ikke smerter eller noe, men mistet en i mars, så det er bare så skummelt. Er 9 uker i morgen. Den fikk ikke lov til å komme ut før i februar. Håper lille spiren hører etter. 

prøv å ta d med ro,så ska du se at alt ordner seg!!!hvis d ikke er "mens"som kommer,så er d jo stor sjangse for at alt er i orden!!!krysser alt jeg kan krysse for deg!!jeg er i uke 7,jeg blør hver gang  jeg er på do,men  alt er i orden med vår spire[:D]
så ikke mist håpet!!!lykke til i morgen!!!
stor god klem,smyga

ORIGINAL: smyga

prøv å ta d med ro,så ska du se at alt ordner seg!!!hvis d ikke er "mens"som kommer,så er d jo stor sjangse for at alt er i orden!!!krysser alt jeg kan krysse for deg!!jeg er i uke 7,jeg blør hver gang  jeg er på do,men  alt er i orden med vår spire[:D]
så ikke mist håpet!!!lykke til i morgen!!!
stor god klem,smyga

Tusen takk for støtten, det var godt å høre at det kan være ok. Håper at det er det. Har jo ikke vondt. Bare noen mensmurringer i magen. Men ellers er jeg ok.
Lykke til til deg og. Masse gratulasjoner med graviditeten.[:D]

Krysser fingrene for deg!

Håper alt er i orden, og at du får gode nyheter på ultralyden imorgen!

Lykke til! Kryssar fingrane for deg!

tusen takk[:D]
hvordan gikk det idag??????????????????
stor klem,smyga!!!![8|]

ORIGINAL: smyga

tusen takk[:D]
hvordan gikk det idag??????????????????
stor klem,smyga!!!![8|]

Hei, har beskrevet hvordan det gikk i dag litt høyere oppe. Gikk desverre verre enn det jeg håpet på.

Lykke til videre og takk for støtte.[:)]

Back
Topp