blødninger....

bleiesmurfen

Elsker forumet
da jeg tørket meg etter å ha tisset på morgenen, så jeg rosa utflod på papiret (er 7 uker og 3 dager)
da jeg tørket en gang til var det blod på papiret. mer enn jeg liker...
ca 1 ss. litt brunlig i fargen.

jeg har ikke vondt, og har ikke blødd mer, bare litt på papiret når jeg tørker meg.
kom ikke gjennom til lege på telefon heller. [8D] og nå er legekontoret stengt! [:@]

blir selvsagt bekymet.... [8|]
blødde ingenting i forrige svangerskap.

jeg så på kalenderen at jeg nok skulle hatt mensen rundt disse tider. kan det ha noen sammenheng tro?
noen som har opplevd dette og kan berolige meg? [:(]

begynner en sa med smerter, eller kan det bare starte slik med litt blod...?

jeg blødde også litt for noen uker siden, ikke mye, bare når jeg tørket meg, legen min sa at det ikke var farlig, det var ganske normalt..

Å ha en liten blødning er helt normalt. Men jeg skjønner godt at du blir redd. Det ville jeg også blitt.
Er ikke noen vits å ringe legen heller nå, for han sier bare du skal ta det med ro og at det er helt normalt.

Tror dette går så bra så, men hvis du begynner å blø mere så må du kontakte legen.

Lykke til-klem fra meg![:)]

jeg har fått mange forskjellige svar (innlegg på "svangerskapet" også) noen mener jeg bør dra rett på legevakta, andre at jeg bare må se det an.
jeg har valgt det siste, siden jeg ikke har noen smerter og ikke blør mer. (har kommet litt blod på papiret når jeg tørker meg)
legevakta kan uansett ikke gjøre noe vil jeg tro....

jeg oppsøker uansett legen min i morgen tidlig, om ikke det forverrer seg. så får vi se. men en lite hyggelig opplevelse er dette....
blir bekymret, selv om man ofte hører at dette er normalt. [8|]
unner ingen denne usikkerheten.... [:(]

Skjønner veldig godt at du er usikker! Du får høre hva legen sier i morgen.

Lykke til iallefall! Klem![;)]

Ville bare ønske deg lykke til. Har tenkt på deg siden jeg leste innlegget i går. Skjønner at usikkerheten er forferdelig.
Man klarer heller ikke å tenke på noe annet når noe slikt skjer.
Håper du får klarhet i ting hos legen i dag, og at alt er i skjønneste orden!

Back
Topp