Blødninger

Vans29

Andre møte med forumet
Hei dere.

trenger litt hjelp her.
Var ute på kjøpesenteret her istad, så oppdaget jeg at det var litt blod. Ganske brunt men noe rødt.
I følge appen er jeg 3 uker og 8 dager. Har helt sinnsykt ømme pupper og hormoner!

lurer vel egentlig på hvor mye blod som kan anses som ”normalt” og ikke?
Det er litt friskt blod som har kommet.
Kan dette være begynnelsen på en SA? :arghh::arghh:

Ikke godt å si hva det er. Må nesten bare vente og se om det blir mer blod eller om det stopper. Det kan jo være fra slimhinner og ikke nødvendigvis en pågående spontanabort. Om du har en grei fastlege så kan du kanskje få målt hcg i blodprøver og se hvordan det ligger an.

Ikke godt å si helt, men jeg har erfaring med blødninger fra to svangerskap. Har 6 barn da, så gjelder jo ikke alle.
Men, jeg har opplevd å blø et par dager i det ene, det var de dagene jeg skulle hatt mensen.
Husker det veldig godt fordi jeg fortalte svigermor om graviditeten samme dag som det begynte.. ( va etterlengtet da jeg hadde en MA 4mnd tidligere)
Han var 5 år i desember:)

Håper det er det samme for deg:Heartred

3 + 8 er jo veeeeldig tidlig. Du kan ha en kjemisk eller så er det bare en ufarlig blødning. Ikke så mye å gjøre enn å vente å se. Ønsker deg lykke til :Heartpink

Ventet og ventet på at det skulle komme noe mer, det gjorde ikke det. Var bare den dagen, så alt gikk bra ❤️

Back
Topp