Blødninger

Isobel

Forelsket i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Hei alle fine damer. Har noen av dere opplevd blødninger tidlig i svangerskapet?
Ha nettopp funnet ut at jeg er gravid, men redd det ikke blir noe mer da jeg har blødninger.
 
Forrige svangerskap hadde jeg blødninger i uke 8.. Gikk til lege, fikk tidlig ultralyd og alt var bra! Spørs hvor mye og kraftig blødningene er, men det er veldig vanlig med blødninger tidlig i svangerskapet, men er du i tvil, så kontakt legen:)
 
Jeg fikk mensen 1 juli som varer enda... Tok en graviditetstest i dag for å utelukke graviditet. MEN den var positiv. Har legetime i morra, så sitter bare her å tvinner tomler egentlig.
Sluttet på cerazette for 3 mnd siden og har hatt 1 vanlig mensen etter det pluss denne som aldri gikk over...
 
Oppdatering. Var hos legen i dag på ultralyd. Har hatt en SA desverre. Lykke til videre jenter
 
Jeg fikk første positive test 3+4. Veldig svak. Og begynte å blø denne dagen, blødde av og på t.o.m. 4+5. Mange positive tester, men klarte ikke tro på det pga at jeg blødde. Tok hcg-prøve hos legen 4+3 og 4+5, og det økte fra 150 til 289 på litt under to døgn. Og nå blør jeg ikke lenger. Så det kan gå bra også nå krysser vi alt vi har for at lille mirakelspire klorer seg fast.
Får tidlig ultralyd i uke 7 siden det er ivf. Så heldigvis ikke lenger enn to uker til.
 
Back
Topp