Blødninger

Lykkeli35

Betatt av forumet
JuniJubel2021
Da var det min tur til å oppleve blødninger i svangerskapet. Startet i går med brun utflod, og i morrest var det friskt blod. Renner ikke, men en del blod på papiret når jeg tørker meg. Hatt litt mensmurringer, og synes symptomene har avtatt noe. Fikk time til lege (ikke min fastlege da han var opptatt) og han ville ikke gjøre noe, tok ikke en blodprøve engang. Han sa bare at jeg skulle se det ann og ta kontakt i neste uke, i følge han var det for tidlig med TUL (er 7+6). Så nå skal jeg gå å spekulere i helgen om jeg i det hele tatt er gravid! Jippi!
Har heldigvis time til jordmor på mandagen, håper hun er mere hjelpsom.

Dagens frustrasjon! :banghead:

Da var det min tur til å oppleve blødninger i svangerskapet. Startet i går med brun utflod, og i morrest var det friskt blod. Renner ikke, men en del blod på papiret når jeg tørker meg. Hatt litt mensmurringer, og synes symptomene har avtatt noe. Fikk time til lege (ikke min fastlege da han var opptatt) og han ville ikke gjøre noe, tok ikke en blodprøve engang. Han sa bare at jeg skulle se det ann og ta kontakt i neste uke, i følge han var det for tidlig med TUL (er 7+6). Så nå skal jeg gå å spekulere i helgen om jeg i det hele tatt er gravid! Jippi!

Så dumt at du ikke ble tatt seriøst.
Han burde send deg til ultralyd, de skal kunne se det helt fint med innvendig ultralyd i uke 7+0 så nå er du jo nesten 8 uker så da skulle det ikke vært ett problem!
Håper at blødningen stopper og alt går bra❤️ men kjedelig at du må gå hele helgen å være usikker

Å nei! Så leit å høre!! Det er frustrerende med slik hjelpeapparat som ikke fungerer! Opplever det samme der jeg bor. Føler med deg og håper på det beste!

Ååh så leit det du forteller. Skjønner veldig godt hva du går gjennom. Håper det er en uskyldig blødning. Har hørt at morkake dannes i uke 8 og kan gi blødninger.
Føler med deg og håper på det beste ❤️❤️

Uff, så leit. Jeg synes det hørtes ut som en dårlig vurdering av legen å si at det er for tidlig med tul.. det stemmer da ikke. Jeg krysser fingrene for at det går fint med deg❤️ Jeg opplevde for øvrig blødninger da jeg gikk gravid med andremann, men det var uskyldig.

Så dumt at du ikke ble tatt seriøst.
Han burde send deg til ultralyd, de skal kunne se det helt fint med innvendig ultralyd i uke 7+0 så nå er du jo nesten 8 uker så da skulle det ikke vært ett problem!
Håper at blødningen stopper og alt går bra❤️ men kjedelig at du må gå hele helgen å være usikker

Ja, veldig kjedelig å ikke bli tatt seriøst. For han var dette verdens mest naturligste ting i verden, hadde ikke mye medfølelse. Håper bare det blir mandag snart og at jordmor er litt mer støttende og hjelpsom :happy:

Jeg blødde også når jeg var rundt 7+3 eller noe. Ble sendt på sykehuset for ul. Var bare pga morkaka begynte å ta over næringa.

Back
Topp