Blødninger....

Ramp3n

Glad i forumet
Har begynt å blø i kveld... etter sex. Og vanvittige kramper i magen.. håper det gir seg, men det gjenstår å se! Ikke veldig mye foreløpig, men de krampeaktige takene jeg har i magen nå er sååå vonde :hungover::wtf:

Og han fantastisk støttende samboeren jeg har utbryter "oi, det ser ut som jeg har tatt livet av arvingen!!".. altså, er det mulig :hilarious:

Huff.. skjønner du blir stresset. Men har lest at det er super vanlig med blødning etter sex i svangerskapet siden hinner og blodkar blir ekstremt skjøre. Beste rådet jeg har er bare å ta det med ro, stress gjør ingenting godt for frøet ditt uansett..

Bra at mannen din har humor da:p Tenker det er bedre med en artig kommentar, enn at han blir traumatisert og aldri vil hoppe til køys igjen:rolleyes:

Jeg har også hørt at det er vanlig med sarte slimhinder i svangerskapet.
Selv får jeg også noen litt ubehagelige murringer/sammentrekninger i livmorområdet etter orgasme. Har opplevd det utenom graviditet også, men der skjer ganske ofte nå (er 7+0) tror ikke det er helt unormalt.

Eg får alltid kraftige kynnere etter sex. Så er kanskje det då? De sier jo uansett at sex ikke skal være farlig, så er sikkert at du er litt ekstra skjør

Huff.. skjønner du blir stresset. Men har lest at det er super vanlig med blødning etter sex i svangerskapet siden hinner og blodkar blir ekstremt skjøre. Beste rådet jeg har er bare å ta det med ro, stress gjør ingenting godt for frøet ditt uansett..

Bra at mannen din har humor da:p Tenker det er bedre med en artig kommentar, enn at han blir traumatisert og aldri vil hoppe til køys igjen:rolleyes:

Det er ikke mye blod nå, og har ikke vært nye i natt heller. Så det er bok bare skjøre slimhinner eller blodkar som har fått seg en trøkk. :) Har fortsatt en del smerter da, men det går seg sikkert til etterhvert. Han sa så fint idag at han desverre ikke fikk gjort noe med størrelsen nå som jeg tydeligvis var ekstra sensitiv, men han kunne godt gire ned noen hakk fremover :hilarious::hilarious:

Haha, ja.. Han kan tulle med alt, det er jeg sikker på. Det blir en del latter. :hilarious: Det er veldig deilig uansett hvilke "kjipe" eller mindre morsomme situasjoner vi går igjennom!

Jeg har også hørt at det er vanlig med sarte slimhinder i svangerskapet.
Selv får jeg også noen litt ubehagelige murringer/sammentrekninger i livmorområdet etter orgasme. Har opplevd det utenom graviditet også, men der skjer ganske ofte nå (er 7+0) tror ikke det er helt unormalt.

Har fått murringer tidligere jeg også, men denne gangen var det ordentlig vondt etterpå! Klarte ikke rette meg ut :eek:o_O

Eg får alltid kraftige kynnere etter sex. Så er kanskje det då? De sier jo uansett at sex ikke skal være farlig, så er sikkert at du er litt ekstra skjør

Ja, helt sikkert! Blødningene har avtatt. Så er nok bare ekstra skjør nå ja :)
Jeg tenker som så at om man begynner å blø, ev aborterer etter sex er det ikke på grunn av sexen, men tilfeldig at det skjer akkurat da :)

Back
Topp