Blødninger

Ramp3n

Glad i forumet
God morgen!
Er det noen av dere som har opplevd blødninger med helt mørkebrunt blod og hva resulterte det i? Begynte å blø igår kveld, og fargen er mørkebrun... Det var ganske mye igår kveld (husk at jeg er gravid så mye kan vel diskuteres, men vannet i toalettet var rødbrunt og det var blod så det dekket papiret flere ganger), og litt idag tidlig. Har jo akkurat vært inne på sykehuset å sett en liten reke med bankende hjerte, så bør ikke bekymre meg. Men blødninger bekymrer meg for det!

Hvis blodet er mørkt, vil det si at det er gammelt blod. Ikke ferskt. Er det lenge siden du var på sykehuset? Det kan være blødninger som skjedde under TUL, som er helt normalt, og hatt nå kommet ut som gammelt blod:happy:

Hvis blodet er mørkt, vil det si at det er gammelt blod. Ikke ferskt. Er det lenge siden du var på sykehuset? Det kan være blødninger som skjedde under TUL, som er helt normalt, og hatt nå kommet ut som gammelt blod:happy:

Det er to dager siden jeg var på sykehuset :) aldri sett så mørkt blod før, men får krysse fingrene for at det går fint Da:)

Jeg tenker det er sannsynlig at det kommer fra tul. Dulta borti noe med ultralydaparatet som ikke kom ut før nå.

Jeg tenker det er sannsynlig at det kommer fra tul. Dulta borti noe med ultralydaparatet som ikke kom ut før nå.
Håper det. Det har vært en del idag også.. Det er kjempe mørkt. Mørkenørkebrunt. Nesten svart! Var litt "slimaktig" nå sist gang jeg var på do, så ut som koagulert blod.

Beklager detaljene, men jeg regner med dere tåler det:P

Håper det. Det har vært en del idag også.. Det er kjempe mørkt. Mørkenørkebrunt. Nesten svart! Var litt "slimaktig" nå sist gang jeg var på do, så ut som koagulert blod.

Beklager detaljene, men jeg regner med dere tåler det:p
Vi tåler det. Jeg ville tenkt det ble en blodansamlig bak litt ...eh... hva kaller man det...hud/slimhinne som oppsto ved tul, har fått to dager på å koagulere og nå har sluppet fri

Vi tåler det. Jeg ville tenkt det ble en blodansamlig bak litt ...eh... hva kaller man det...hud/slimhinne som oppsto ved tul, har fått to dager på å koagulere og nå har sluppet fri
Ved ultralyd innvendig så er de jo veldig forsiktige, ser ikke helt for meg at det kan skape blødning.
(Besøker fra april)

Ved ultralyd innvendig så er de jo veldig forsiktige, ser ikke helt for meg at det kan skape blødning.
(Besøker fra april)
De er stort sett veldig forsiktige, men slimhinnene er veldig skjøre hos enkelte og blør lett. Ramp3n er nok blant de som blør lett om hun blødde mye gjennom forrige svangerskap. Jeg vet av mange som har blødd etter TUL som følge av TUL, men hvor alt har vært bra med lille. Mange blør etter sex også. Det trenger ikke bety at sexen har vært voldsom. En av legene som tok en innvendig ultralyd på meg forrige svangerskap opplevde jeg som ikke forsiktig i det hele tatt. Det gjorde rett og slett vondt. Eneste gangen jeg har opplevd det heldigvis.

En oppdatering herifra. Liv, hjerteslag og beskjed om at her var alt i skjønneste orden for bare 2 dager siden. De småblødningene som begynte igår gikk brått over i ekstreme tak i rygg og mage og akutt behov for å løpe på do. Ingen annen forvarsel. Det kom masse blod, og jeg er sikker på at spira kom og. Har blødd siden, og ligget med sterke tak/smerter siden rundt kl 1230 idag. Litt avtagende nå heldigvis.. Det er uten tvil over her nå, så jeg ønsker dere alle masse lykke til videre. Heier på dere, og håper alle holder helt til mål :wav:love7:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Nei!! Så trist! :( ønsker deg lykke til videre å håper at en ny spire sitter snart! Sender deg en klem :Heartred

Utrolig trist og høre:( Krysser fingrene for at spira sitter neste gang :Heartred:Heartred

Ånei så leit :(

Back
Topp