Blødninger

Maispire19

Blir kjent med forumet
Hei. Er 10+5 og hadde igår en veldig liten blødning(rosa på papiret bare).
Jeg har doppler og har funnet hjertelyden etter dette, så er ikke så veldig bekymret, men litt i tvil på om jeg skal kontakte legen fordetom. Siden det bare var på papiret kan det jo ha kommet med urinen også.

Er egentlig på jakt etter noen råd, hva ville dere gjort? Sett det ann om det kommer mere blod? Har ingen ultralyder før oul, men en svangerskapskontroll om 2 uker.
 
Jeg ville ringt fastlegen i morgen så du kan bli sett på... som du sier sikkert uskyldig, men kan jo være annet enn baby relatert
 
Jeg hadde sett det an. Så lenge det bare var på papiret og ingen smerter. Du har hørt hjertelysen og vet at fosteret lever. Og så lenge du ikke har symptomer på uvi så tenker jeg at det ikke er noen hast.
 
Så fint at du har hørt hjertelyden. Blødninger kan jo ha mange årsaker. Jeg har opplevd å ha uvi under graviditet uten symptomer. Jeg ville sjekket det ut, du får kjøpt hjemmetesting av uvi på apoteket eller så ville jeg kontaktet legen.
Lykke til!
 
Jeg ville nok ikke gjort noe enda, men sett det an. Er veldig vanlig å blø litt og hvis det ikke vedvarer eller tar seg opp, så er det sikkert ufarlig. Og du har jo hørt hjertelyd [emoji4]
 
Ville også sett an. Jeg blødde i uke 10, samme da jeg var gravid med forrigemann. Er visst vanlig fordi morkaka tar over og det skjer en hormonell endring. Jeg nevnte det for legen på kontroll 2 uker etter men han mente det ikke hadde noe å si.

Er du bekymret kontakter du selvfølgelig lege :)
 
Back
Topp