Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar Hilla. Jeg hadde litt slik sist også, men det er så mange år siden så er minst like skummelt nå.Har ikke smerter, men har murringer som jeg har hatt hele tiden..Jeg hadde noen små rosarøde blødninger og brunfarget utflod i uke 6 og 7, men på ultralyd 8+3 var alt helt fint, og gynlegen sa det var helt normalt. Alt med du ikke har smerter og blødningene øker gradvis i mengde tror jeg du kan slappe helt av![]()
Oi virkelig? Godt å høre at det kan gå bra allikevel. Takk!Jeg blødde MASSE for noen uker siden. Det føltes som om jeg tisset på meg. Blodet bare strålte ut og klærne ble full. Men ul viste levende foster og vi hørte hjertelyd[emoji4] Så det gikk fint!
Tusen takk for svar.Jeg har allerede hatt det to ganger til nå, er 10+2. Så et fint levende foster på torsdag som var. Sist svangerskap hadde jeg det 3 ganger innen uke 14, men alt fint [emoji4]
Så lenge det ikke er mengde med blod i tillegg til sterke smerter pleier det være helt utfarlig[emoji4]
Idag er det litt mer, men fremdeles ikke rødt så kan jo være gammelt.... kjenner fremdeles murringer, men de er helt like de jeg hadde i starten så kan jo krysse fingrene....
Krysser med deg[emoji4]Idag er det litt mer, men fremdeles ikke rødt så kan jo være gammelt.... kjenner fremdeles murringer, men de er helt like de jeg hadde i starten så kan jo krysse fingrene....
Jeg har fått time til privat ul i morgen. Så da slipper jeg lure lenge.Hvis det fortsetter og du er bekymret så går det jo ann å få en sjekk? Enten høre med fastlegen eller bestille privat ul?![]()
Takk for svar alle sammen. Godt å vite at det kan gå bra.
Jeg har nå fått rødt også og ikke bare brunt, så jeg er veldig redd for at dette går galt.
Fikk bestilt time til privat ultralyd i morgen formiddag så da får vi svar.
Til da tror jeg at jeg dropper søndagsturen jeg hadde planlagt...:/
Tusen takkKrysser fingre og tær for at det er helt uskyldig [emoji4]
Tusen takk for alle gode tankerKrysser fingre og tær her også [emoji173] Lykke til i morgen [emoji11]