Blødninger

Huldermamma

Forelsket i forumet
Idag kom det jeg har vært veldig redd for, farge på papiret etter å ha vært på do..
Beklager de ekkle detaljene, men det var noen få dråper rødt i slim. (ikke rosa, ikke brun)

Hvis jeg har forstått rett så trenger det ikke være noe galt? men man må være obs på hvis det fortsetter flere dager/ øker i mengde/ kommer magesmerter eller klumper?

Noen som har gode erfaringer de kan trøste med? :(

Last edited:
Var det friskt blod? For det kan tyde på en liten rift eller noe sånt. Men hvis det ligner mer på mensblod kan det være greit å følge med. Håper på det beste, og krysser fingrene for deg!!!

Jeg opplevde blødninger for 2 uker siden, men dette var etter samleie så leste meg opp på at dette var normalt ihvertfall. Vet ikke om dette er tilfelle til deg. Men var på tul idag (10+1) og der var alt som det skulle være :) Har forstått det som at det gjerne er ved litt brunaktig blod det kan ha oppstått sa. Men kontakt legen din så får du undersøkt det, håper alt er i orden :)

Det skjedde etter jobb, ringte legevakten men de sa bare at jeg måtte kontakte legen dersom det ble mer eller jeg fikk smerter i magen.. så får se :(

Jeg har en erfaring med dette, så tenkte å dele det, ikke det at min MA er en fasit, men kanskje d hjelper å se det ikke er slik du hadde det :)

Jeg mistet i august. Det kom en del veldig brunt med noe rødt blod etter jeg hadde vært i dusjen. Vi snakker om mengde som man hadde byttet bind for vis man har mensen. Så sluttet det, å jeg blødde litt på samme måte, men mindre mengde hver gang jeg fikk orgasme(sorry detaljen) og når jeg var for fysisk (løftet tungt, stresset på jobb osv). Grunnen til at jeg deler er fordi det virker som du har det annerledes enn jeg hadde, så det er jo en god ting :)

Men helt ærlig i din situasjon så ville jeg slappet av, ikke overanstrengt meg, men også ringt å fått en time til ul for å få litt fred :)

Vil også si at det skjer noe med slimhinnene når man er gravid, så kan kanskje ha noe med det å gjøre også :)

Håper det ordner seg for deg, å masse lykke til :)

Dette engangstilfellet ville ikke jeg ha lagt så mye i :) Hvis det skulle ta seg opp og/eller komme smerter så ville jeg nok ha tenkt annerledes og tatt kontakt med legen.

Har det kommet noe mer?

Jeg hadde en blødning når jeg var 5+3. Kom kun på papiret når jeg tørket meg, men det varte noen timer. Så fikk jeg en litt mindre blødning igjen en uke etter.
Alt er bra her. 14 uker i dag :)
Så det trenger ikke være noe galt :)

Takk alle sammen :Heartpink jeg setter virkelig pris på alt dere sier.
Det kom bittelitt rosa på papiret 2 ganger idag (ikke mer enn 1 dråpe blod max), men jeg skulle normalt hatt mensen denne uken så lurer på om det kan være grunnen?

Prøver å tenke at jeg ikke kan gjøre noe annet enn å ta det med ro og håpe på det beste :)

Jeg blødde av og på fra ca uke 7 til termin sist, fordi et sår på livmorhalsen ble påvirket av hormonendringer under graviditeten. Var på tul og gyn sa dette var ganske vanlig :) håper det går bra i ditt tilfelle! Blødningene dine høres veldig ut som de jeg hadde, så ville ikke vært veldig bekymret :) du kan sikkert få henvisning til tul om det fortsetter.

Jeg hadde en ganske stor blødning i uke 10 med førstemann. Trodde jeg tisset meg ut, men det var blod. Jeg ble henvist til gynekolog og det viste seg at alt var bra. Krysser fingrene!!

Det gikk desverre veldig dårlig..
Mer blødninger og mens-smerter, fikk bekreftet SA hos gynekolog.

Så trist :(
Lykke til videre ♡

Back
Topp