Blødninger

ivfbabyjuni2017

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
oppdaget akkurat friskt blod. Så nå er vel løpet kjørt for meg tenker jeg. :(
Hvor vondt i magen får en ved sa?
 
Ååå:( så utrolig trist :(
Jeg hadde null smerter ved min SA :/
 
Kom deg til legevakten sier en venninne. Men det er jo ingenting de kan gjøre. Eneste er jo da å gi meg skikkelig svar.. viss de vil ta i mot meg.

Nei, dette var rett og slett for jævlig!!! :(
 
Dessverre vet jeg mange legevakter ikke tar imot. Har selv jobbet på LV og der tok vi ikke imot for annet enn litt psykisk støtte. Men ingen legesjekk e.l. for det er liksom ingenting å gjøre så tidlig :(

Håper likevel at dette er et normalfenomen og ikke SA for din del. Mange blør jo litt i svangerskapet uten at det betyr noe. Krysser fingrene! ♡
 
I natt gikk det over til brunt på papiret. Antydning til brunt på papiret nå nettopp (en prikk). Så da har det vel i alle fall stoppet opp.
Har snakket med føden nå, og venter på at de skal ringe meg opp igjen pga alle legene var opptatt nå. Så tror jeg skal få komme inn der i dag. Vet jo de ikke kan gjøre noe, men jeg synes faktisk jeg har hatt min dose nerver med ivf behandling og det hele.
 
Vært på sykehuset. Hatt undersøkelse som ikke var helt bekreftende. Det var for tidlig å se noe nå. Hun kunne se fosteranlegget og at livmorhalsen var lukket. Ingen tegn til hvor blødningen kom fra. Fikk tatt hcg blodprøve og skal ta ny på tirsdag.
Så da får jeg bare smøre tålmodigheten da..
 
Bare ringte du føden? Ikke fastlegen?
Jeg ringte føden ja. Det var jo søndag i går :p
Bare å prøve å ringe føden direkte hos deg å spørre om de kan ordne med at du får ta hcg :)
Vet jo ikke hvordan det er andre plasser i landet, men her var det i alle fall ikke noe problem :)
 
Så glad på dine vegne :D
 
:happy093
 
Back
Topp