Blødninger

Tiger2017

Elsker forumet
Januar 2017
Hola Chicas!

Jeg har fått småblødninger ?, tror hvertfall det er det. "Heldigvis" så er det lysebrunt og ikke ferskt blod, men er noen små slimklumper (beklager bildet) til tider. Det kommer ingenting på innlegget, men når jeg tørker meg så er det lysebrunt-esque. Er som når mensen nesten er over og det bare er gammelt blod igjen.

Noen av dere som har opplevd dette?
Googler masse, men kjenner jeg blir bare mer pessimistisk av det. Var hos legen i dag og tok blodprøve for å sjekke HCG, og skal igjen på fredag.

Spotting og små blødninger er ganske normalt, og så lenge det er så lite og gammelt som det du beskriver nå, så er det sikkert helt i orden. Prøv å ikke tenk på det. :)

Hvor langt på vei er du? Små blødninger i svangerskapet kan være helt uskyldige samtidig som de kan bety det værste. Det beste er vell og prøve og ikke Google for mye for da blir man kanskje ekstra bekymret for noe som kan gå helt fint ? :) jeg hadde ventet på blodprøvesvar fra legen.

Hvor langt på vei er du? Små blødninger i svangerskapet kan være helt uskyldige samtidig som de kan bety det værste. Det beste er vell og prøve og ikke Google for mye for da blir man kanskje ekstra bekymret for noe som kan gå helt fint ? :) jeg hadde ventet på blodprøvesvar fra legen.
Jeg er 7+3. Så håper jeg får positiv melding fra legen. Kunne hende jeg måtte vente til over helga. Blir gal av mindre :p haha!

Takk for gode ord :)

Jeg hadde dette i uke 6 i forie svangerskap. Spottet litt brunt. Fikk beskjed om at det var gammel blod, da slim hinnene er sjøre osv. Var på tidlig UL og alt var bra og hun er 4 år i dag :)

Jeg spotter i ny og ned hele tiden, og her har vi sett bankende hjerte :) Noen spotter og blør litt i svangerskapet, selvom alt er bra med spiren :) Ønsker deg lykke til uansett, er nok ingenting :)

samme var med meg i forige uke.. var på ul og der var det liv :-) er vist helt normalt :-)

Samme var det med meg i uke 6, spottet både lyserosa og lysebrunt. Dro på tidlig ul og der stod alt til fint! Har spottet lysebrunt nå igjen (er 7+4) men er ikke bekymret.

Back
Topp