blødninger :(

Minnie

Betatt av forumet
Håper det er greit jeg spørr her da jeg vet mange har erfaringer med sa.

Hadde samleie på søndag, mandag midt på dagen hadde jeg litt brunt utflod som ble helt borte. Idag igjen rundt kl to hadde jeg en veldig liten blødning, friskt blod. Gikk og la meg ,klarte sovne frem til fem .Stod opp, og da kom restene av istad. Det var blandet med slim. Beklager for detaljer. Slim blandet med lutinus har jeg hatt ellers.

Er dette starten på sa ? Har gråtet øynene mine av og ligger i senga under dynen.

Er 5+1 på vei, og det er et fryseforsøk der to embryo ble satt inn. Går på lutinus og progynova.

:( </3

Last edited:

Hadde samleie på søndag, mandag midt på dagen hadde jeg litt brunt utflod som ble helt borte. Idag igjen rundt kl to hadde jeg en veldig liten blødning, friskt blod. Gikk og la meg ,klarte sovne frem til fem .Stod opp, og da kom restene av istad. Det var blandet med slim. Beklager for detaljer. Slim blandet med lutinus har jeg hatt ellers.

Er dette starten på sa ? Har gråtet øynene mine av og ligger i senga under dynen.

Er 5+1 på vei, og det er et fryseforsøk der to embryo ble satt inn. Går på lutinus og progynova.

Hei:) vondt å høre bekymringen din. Det er jo dessverre ikke noen fasit på hvordan en evt sa er, men for meg har det aldri startet med blødning. Det har vært menssmerter i RYGGEN, som et belte som strammer rundt ryggen. Så har blødningen kommet senere. Med datteren min hadde jeg mange småblødninger underveis de første ukene, da ingen smerter, det gikk helt fint:) fikk målt hcg to ganger for å se. Håper det går fint med deg:)

Hei:) vondt å høre bekymringen din. Det er jo dessverre ikke noen fasit på hvordan en evt sa er, men for meg har det aldri startet med blødning. Det har vært menssmerter i RYGGEN, som et belte som strammer rundt ryggen. Så har blødningen kommet senere. Med datteren min hadde jeg mange småblødninger underveis de første ukene, da ingen smerter, det gikk helt fint:) fikk målt hcg to ganger for å se. Håper det går fint med deg:)

Tusen takk for beroligende svar. Tenkte med en gang alt håpet er borte da jeg så friskt blod. Har heldigvis ikke hatt smerter .

Hvor mange dager etter smertene startet blødning ?
Jeg har kjempe smerter i magen ( mest mellom navel og skambeinet ) og i korsryggen siden lørdag . Da blødde også litt. Stoppa. Men smertene er forsatt her. Og siste timene har veldig mens smerter :(
Så selv redd at noe går galt

Hvor mange dager etter smertene startet blødning ?
Jeg har kjempe smerter i magen ( mest mellom navel og skambeinet ) og i korsryggen siden lørdag . Da blødde også litt. Stoppa. Men smertene er forsatt her. Og siste timene har veldig mens smerter :(
Så selv redd at noe går galt
JEG er ikke en fasit heller, så så det er sagt. Deler bare min erfaring. Mye menssmerter i magen har jeg hatt mye og det har vært et bra tegn (for meg) men når det presset i korsryggen har kommet så har det gått galt alle tre gangene. Blødningne har kommet alt fra 1-6 dager etterpå

JEG er ikke en fasit heller, så så det er sagt. Deler bare min erfaring. Mye menssmerter i magen har jeg hatt mye og det har vært et bra tegn (for meg) men når det presset i korsryggen har kommet så har det gått galt alle tre gangene. Blødningne har kommet alt fra 1-6 dager etterpå
Takk at du deler, har ikke noe erfaring fra sa , eller graviditet så en blir redd for alt som skjer i kroppen.

Jeg la inn ett lignende innlegg i "gravid med assistert befruktning" for noen dager siden. Fikk en stor blødning når jeg var 5+2. Har målt hcg som fremdeles stiger fint. Om du kommer deg til legen i morgen og tidlig fredag får du kanskje svar på hcg før helga?

Mest sannsynlig er det ingenting!!

Hei. Jeg blødde fram til ca.uke 11. Fryseforsøk i fjor. Satt inn blastocyst 28. April. Positiv test 9. Mai. Begynte å blø 17. Mai. Gikk på lutinus og progynova.
Alt gikk bra. Lille snart 4.5 måneder.

Jeh blødde friskt blod etter samleie for tre uker siden. Det ble brunt etterhvert men hadde sluttet neste dag. Legen sa det var helt normalt, og så en liten spire på ul uken etter. Er nå 11 uker i morgen og har ikke blødd siden.

Høres ikke ut som min erfaring med SA. Jeg begynte små blødning..med litt koagler..så mensen smerter og mensen kom rett etterpå, 2-3dager.. jeg var i yke 5. Dette var min erfaring..
Alltid skummeltmed blødninger,er du veldig redd ta test med uke i dikator, burde vise 3+ nå. Eller mål hcg hos lege,
Ofte er blødning helt ufarlig..blødde litt når jeg gikk gravid med tvillinger i begynnelsen..ufarlig da.
Lykke til :-) klemhåper og tror det beste

Jeg blødde også flere ganger i løpet av de første 12 ukene etter fryseforsøk nå. Stort sett friskt blod, men også brunt og med koagler. Ullevål sa at det var veldig vanlig ved fryseforsøk pga medisinene. Jeg tok samme som du gjør nå!

Lillegull på 29 uker sparker i magen nå ❤️

Hei. Mange opplever blødninger i svangerskapet uten at det er noe farlig. Jeg ble selv gravid etter fryseforsøk i mars. Blødninger til og fra fra uke 4.. I uke 5(+2) var det liten tvil. Lette rier og enorme mengder blod... Håper virkelig at du slipper å oppleve en SA! Lykke til. ❤️

Mange blør i svangerskapet ja. Jeg hadde flere, større blødninger i starten. Fremdeles gravid :)

Hei. Mange opplever blødninger i svangerskapet uten at det er noe farlig. Jeg ble selv gravid etter fryseforsøk i mars. Blødninger til og fra fra uke 4.. I uke 5(+2) var det liten tvil. Lette rier og enorme mengder blod... Håper virkelig at du slipper å oppleve en SA! Lykke til. ❤️
Samme erfaring fra tidligere her. Når den startet etter litt spotting var det ingen tvil om at det var en spontanabort. Var overrasket over hvor vondt det var og hvor mye blod som kom selv om jeg bare var mellom 5-6 uker. Ikke rart vi er trette allerede fra starten, kroppen jobber mye de første ukene. Dro ikke til legen den gang, siden det ikke var noen tvil liksom.

Back
Topp