Blødninger

Lillefrue

Elsker forumet
Jeg våknet i natt, egentlig av slik typ mensen mage så ble sittendes på do en stund. Oppdaget da at jeg hadde begynt å blø.
Blør fortsatt litt idag. Foreløpig ingenting i bindet, men da jeg tørker meg.
Er rosa blod.
Går det galt nå igjen? Har ingen smerter foruten murringer som jeg pleier å ha som gravid. Sist forsvant symptomene i takt med blødningene. Er fortsatt kvalm og halebeinet verker. Så føler meg skikkelig gravid.

Er det noen som vet om det kan være noe annet enn en ny sa? Jeg ble i grunn veldig trist nå :( er skikkelig nervøs for at det går galt igjen nå :'(

Det trenger ikke å være ny SA selv om det kan være det. Jeg hadde flere sånne små blødninger med litt friskt blod og så en del rosa i første svangerskap, og det gikk helt fint. Har lest at det er ganske vanlig å ha en liten blødning rundt der man skulle hatt mensen.

Håper det bare er en liten blødning og så det går bra! Varme klemmer!❤️

Det trenger ikke å være ny SA selv om det kan være det. Jeg hadde flere sånne små blødninger med litt friskt blod og så en del rosa i første svangerskap, og det gikk helt fint. Har lest at det er ganske vanlig å ha en liten blødning rundt der man skulle hatt mensen.

Håper det bare er en liten blødning og så det går bra! Varme klemmer!❤️

Håper virkelig det, det er jo i disse tider jeg skulle hatt mensen.
Må bare følge med. Har ikke tatt seg opp, og det er da enda noe.

Men jeg liker det ikke, blødning er skummelt og jeg tenker det værste allerede, men jeg håper <3

Håper virkelig det, det er jo i disse tider jeg skulle hatt mensen.
Må bare følge med. Har ikke tatt seg opp, og det er da enda noe.

Men jeg liker det ikke, blødning er skummelt og jeg tenker det værste allerede, men jeg håper <3
Det skjønner jeg godt. Det er ikke noe gøy! Bra det ikke har tatt seg opp. Håper på det beste!<3

Blødninger er veldig vanlig, så trenger ikke være SA nei. Men skjønner at du blir trist og redd!
Håper virkelig at det ikke er det.

Kan evt bare være blodkar som har sprukket, siden det strekker seg litt der inne.

Krysser fingrene for at det ikke tar seg opp, og at det gir seg snart <3

Blødninger er veldig vanlig, så trenger ikke være SA nei. Men skjønner at du blir trist og redd!
Håper virkelig at det ikke er det.

Kan evt bare være blodkar som har sprukket, siden det strekker seg litt der inne.

Krysser fingrene for at det ikke tar seg opp, og at det gir seg snart <3

Off, håper virkelig det er noe slik og at det snart stopper opp. Får helt vondt i magen.
Altså ikke av slike smerter, men nervøs vondt.
Men takk <3

Har fått legetime kl 16.00 idag. Trodde de hadde stengt da, men var det hun på tlf sa i alle fall. Finner vel ikke ut fra eller til idag, men godt å få legetime så kjapt :)

Legen ba meg krysse fingra, knipe att beina og ta det med ro. Det kan være fordi jeg egentlig skal ha mensen nå eller fordi det er en ny sa. Tiden vil vise. Jeg har fått time til tidlig ultralyd 16. Mars. Håper jeg får bruk for den timen :) og jeg håper virkelig blødningene ikke tar seg opp. For da sier det seg selv.

Legen ba meg krysse fingra, knipe att beina og ta det med ro. Det kan være fordi jeg egentlig skal ha mensen nå eller fordi det er en ny sa. Tiden vil vise. Jeg har fått time til tidlig ultralyd 16. Mars. Håper jeg får bruk for den timen :) og jeg håper virkelig blødningene ikke tar seg opp. For da sier det seg selv.
Fint du fikk time så raskt. Håper går bra for deg!<3

Sender deg gode tanker og måtte spiren klore seg fast!<3
Jeg skal også ha tidlig uktralyd den 16. Mars:) Spennende å se om vi ligger ganske likt etterhvert?:)

Ja, er helt knust :(
Takk, og lykke til videre. Håper neste gang, at den sitter :'( alle gode ting er tre?!
Ja, alle gode ting er tre! Neste gang har jeg tro på at den sitter! Ta godt vare på deg selv nå. Snakk med noen du synes det er godt å snakke med, drikk og spis godt, gråt alle de tårene som må ut. Så håper jeg at du blir gravid raskt igjen og at det går bra neste gang!<3

Ånei! Nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne! stor klem til deg!♡

Back
Topp