Blødninger

Ja det er normalt :-) slimhinnene er veldig sensitive. Så det trenger ikke være farlig :-)

Vet at mange blør uten at det går galt ja. Svigersøstra mi var en del sykemeldt fordi hun blødde flere ganger, og de var litt bekymra, men alt gikk bra der.

Sniker fra januar ;) jeg blødde i 3-4 dager når jeg egentlig skulle hatt mensen. Trodde det ikke klaffet den måneden, men når det kom betraktelig mindre blod enn normalt tok jeg en test og der kom det fram en strek. Var ganske sikker på at jeg skulle miste, men spiren er der fremdeles :) 12 uker i dag :)

Jeg har ikke erfaring med dette personlig, men hørt flere som sier at de har blødd litt i begynnelsen, og uten at det var farlig. Har også alltid hørt at gammelt blod er aldri farlig.

Sniker fra september ;) Jeg har hatt småblødninger til og fra i flere perioder. Sluttet sa jeg var ca. 23 uker på vei. Er nå 29 uker og har en meget sprellende liten gutt eller jente i magen :) Så det er ikke alltid det er farlig men skjønner godt at man blir bekymret. Jeg har også mistet to ganger tidligere men da var det rikelig med blod og sterke sterke menssmerter i tillegg. Du kan be om å få målt hcg hos legen for å se om det stiger som det skal :)

Er kun litt på papiret. Litt sånn blodutflod om dere forstår bare litt rød utflod

Sniker fra jan16, har hatt d samme siden en styrtblødning i uke 9, er 12+4 nå og foreløpig går d bra med spira . Vært på 3 ul og skal på en til på torsdag . Ikke arti i d hele tatt, men håper d skal gå bra . Har også runder med brun utflod, kommer somregel aldri noe ut liksom .
Ble idag 100% sykmeldt i tre nye uker, vært det siden uke 7 Pga hyperemesis også .

Hvordan går det i dag?

Var kun litt spotting eller hva jeg kan si... Litt slimblod? Ikke hatt mer etterpå :) skal bestille meg tidlig ul bare for å roe meg selv litt :) takk for at dere spørre :)

Back
Topp