Blødninger

Vinterspire14

Andre møte med forumet
Hjelp! I går formiddag fikk jeg kraftigere murringer enn jeg har kjent tidligere, og oppdaget til min forskrekkelse blod ved dobesøk. Vondtene fortsatte utover ettermiddagen, og det var litt brunt blod/slim på papiret nesten samtlige ganger jeg tørket meg. Tok turen på legevakten, men er jo ikke stort de kan gjøre. Tok en urintest, som var positiv, men... Våknet i dag, og oppdager brunt blod/slim igjen. Skal ikke på tidlig ul før tirsdag og det føles uutholdelig lenge til. Er det håp for liv? :-( Er i uke 7+1.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det samme har skjedd med meg flere ganger. Fant ut ved siste UL nå på torsdag (10 uker) at det er fordi morkaka lå lavt.

Krysser fingrene for deg, prøv å ikke bekymre deg!

Åh, takk for svar. Prøver på det, men kjenner på meg at det blir lange dager frem mot ul :-( Krysser fingrene!

Det beste du kan gjøre er å slappe av fram til ul. :)
Krysser fingrene for at det er noe uskyldig :)

Jeg hadde også brun farge på utfloden i uke 4, det varte av og på et par uker. Tidlig UL viste at alt var i orden. Trenger ikke være farlig! Prøv så godt du kan å slappe av. Gjør ting som får tankene bort fra bekymringen (kino, spill på mobilen, drikk te med en skravlete venninne, les en bok...). Lykke til!

Termin 29. desember.. 32 år og gravid for første gang❤️

Det er beroligende! Men eksempelvis i dag når jeg sto opp, var det mer enn hva jeg vil karakterisere som utflod, det bekymrer meg litt. Har vært det ved et par anledninger, men heller ikke som en menstruasjon. Hjelper sikkert ikke å analysere farge og mengde, men blir jo gal :-/

Ja det er ennå håp! Hadde dette for noen dager siden om du husker. Blod, smerter og mindre symptom. Alt var heldigvis bra, og jordmor sa at desverre kunne blødninger oppstå ved graviditet. Det er langt fra sikkert det er livmora som blør. Prøv å ikke bekymre deg :-) klem

Lettere sagt enn gjort, men det hjelper utvilsomt å høre at det har gått bra for deg! Takk for gode ord.

Jeg har hatt store blødninger siden onsdag. Var på ul fredag og da fant vi et bankende hjerte. Blør enda... Jeg var 7 uker dagen det startet. Gyn mente det kunne være at spira har truffet et blodkar på vei inn i livmora :) håper er ikke ute :) jeg fikk beskjed om å ta det med ro, ikke løfte tungt eller slite meg ut.

27.12.14
02.06.10

Takk! Prøver å slappe av, og holde meg i ro. Har du smerter? Har så vondt i korsryggen. Det har jeg ikke hatt tidligere, men regner med det eventuelt vil skje mye med kroppen som ikke har skjedd tidligere fremover, da det er første gang jeg er gravid. Vanskelig å ikke klare å tolke egen kropps signaler! Uff...

Takk! Prøver å slappe av, og holde meg i ro. Har du smerter? Har så vondt i korsryggen. Det har jeg ikke hatt tidligere, men regner med det eventuelt vil skje mye med kroppen som ikke har skjedd tidligere fremover, da det er første gang jeg er gravid. Vanskelig å ikke klare å tolke egen kropps signaler! Uff...

Jeg har litt vondt i korsryggen og vondt nederst i magen av og på. Får vondt om jeg gjør for mye så prøver å slappe av :) dette er mitt andre svangerskap, hadde ingen blødninger sist så ble veldig redd når jeg plitselig blødde så mye. Men her er det mest rent blod, også litt koagulert (klumpete).

Var helt sikker på at jeg hadde mistet, men så fant vi et bankende hjerte på ul, da ble jeg helt sjokkert!

Vil ikke gi deg falske forhåpninger, men det er gode muligheter for at alt fortsatt er bra :)

27.12.14
02.06.10

Ok. Friskt blod også ja? Mest koagulert hos meg, bare pittelitt friskt - da får jeg hvertfall panikk. Smører meg med tålmodighet til tirsdag, og håper. Når det skjer for andre, er det jo ikke umulig :-)

Back
Topp