Blødninger

Enlitenspire

Betatt av forumet
Her den siste halvanen uken hatt blødninger. I starten ikke friskt blod, men den siste uken har det kommet og, og de siste to dagene er mengden økende. Fremdeles ikke mer enn at jeg kunne klart meg med et bind (som da hadde vært fullt) iløpet av en dag. Har ikke magesmerter. Vært til to ul som begge viste et foster med bankende hjerte, sist på onsdag og det hadde da vokst som det skulle. Noen som har lignende erfaringer? Jeg er jo selvsagt hele tiden redd for at jeg er i ferd med å miste...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hvordan går det med deg nå?
Jeg hadde det sånn under forrige svangerskap som ende med en SA.
Jeg blødde bare mer og mer, etter hvert fikk jeg magesmerter også. Slik holdt det på i ca 14 dager før det gikk galt. Var på to ul og mange undersøkelser.
Vist du blør så mye som det du sier, er jeg nok redd for at det kanskje går galt. Du burde få det undersøkt med en gang. Krysser fingre for deg.
 
Har blødd mye friskt blod over flere dager, og det gikk fint :-) men hadde ingen smerter da.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Min tante hadde mensen hver måned til hun var i 6. måned. Helt flat mage hadde hun også. Hun visste faktisk ikke at hun var gravid og fødte 3 måneder etterpå. Hun føler selv hun bare var gravid i 3 mnd. Så alt er mulig. Jeg hadde smerter i sammenheng med blødning da jeg hadde SA, og føler de aller fleste sier det, at så lenge du ikke får vondt er det hvertfall håp... Masse lykke til :)
 
Jeg blødde i første svangerskap, men det gikk fint. Så ikke gyn hvor blødningen kom fra? Håper alt er bra :)
 
Har ikke tatt en gynekologisk undersøkelse, kun ul, og der kunne han ikke se hver blødningene kom fra. Men alt så bra ut med fosteret på onsdag. Det har ikke blødd så mye sålangt idag, men har kommet noe friskt. Har ikke store smerter, mest mageknip fordi jeg er veldig oppblåst. Er forøvrig kun 7+1 idag.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hei!
Jeg er en sniker fra april 2013... Jeg hadde blødninger fram til uke 14. Hverken lege eller gyn. hadde forklaring på hvorfor. Alt gikk fint! :)
Lykke til!
 
Hei!
Jeg er en sniker fra april 2013... Jeg hadde blødninger fram til uke 14. Hverken lege eller gyn. hadde forklaring på hvorfor. Alt gikk fint! :)
Lykke til!

Det er veldig godt å høre. Blødde du mye og friskt blod? Og var det noe klumper?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Krysser fingrene for at det går bra, og at det "bare" er foranliggende morkake eller noe slikt.
 
Back
Topp