Blødninger...

Prøver på nr 3 <3

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Septemberlykke 2016
Ligger her i sengen og tørr ikke gå på do fordi jeg er redd jeg ska oppdage mer blødning :( igårkveld da jeg gikk på do var det plutselig mye mer blodslim enn jeg har hatt før. Og mens det før har vært lite og brunt, var det nå mer rødlig. Opplevde ikke dette i forrige svangerskap så nå er jeg rimelig stressa :( har ikke hatt noen smerter og det kan virke som at kvalmen vedvarer, så håper det er et godt tegn... Jeg er idag 7+5 uker...

Jeg har hatt to runder med blødninger og alt står bra til med lille. Det kan være forliggende morkake og da opplever man blødninger 5-6% av alle gravide kan ha det. Lykke til og krysser fingrene for at det går bra <3 ring legen din og ta en tur så får du avklart det

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja håper alt er fint, det kom bare noe brunt i morges da jeg var på do. Men har blitt så bekymret at jeg prøver å få en time til TUL, bare for å sjekke. Og jeg som skulle vente noen uker til.. Klarer ikke det nå, trenger virkelig bekreftelse.. :(

Har du hatt sex de siste dagene? Jeg fikk litt blod i utfloden dagen etter sex.
Hehe, nei har desverre ikke hatt noe sex siden spiren ble til... Lysten har vært ikke-eksisterende pga kvalme og tretthet.

Men nå blir det iallefall tidlig UL på fredag :) håper å kunne bekrefte liv og at den lille spiren har det godt!! ;)

Det kan oppstå småblødninger i forbindelse med dannelsen av morkaka, det er nok helt ufarlig :klem:

Det kan oppstå småblødninger i forbindelse med dannelsen av morkaka, det er nok helt ufarlig :klem:
Ja jeg håper virkelig det er noe helt ufarlig, men blir litt paranoid av å lese om alle som har vært så uheldige og mistet.. :( jeg burde virkelig slutte å lese på nettet i det hele tatt, tenker jo det verste på hver minste lille symptom/tegn jeg får :( forhåpenligvis vil ultralyden kunne berolige meg ;) takk for god klem, det trøster ;)

Mange opplever blødninger i første trimester uten at det er noe farlig eller spesiell grunn til det. Legen min sa det samme

Hvordan går det med deg?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvordan går det med deg?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jo går bra, takk som spør ;) har ikke hatt noe særlig blødning siden tirsdag kveld, og det som har komt har vært brunt, så slapper litt mer av nå ;) men nå gru-gleder jeg meg bare til tidlig ultralyd imorgen, skal bli godt å forhåpenligvis høre hjertelyden ;) er 8+0 imorgen ifølge mens, men regner med jeg blir satt tilbake et par dager :)

Hei.. Jeg har også havna i samme situasjon som deg. Er i dag 6+3(2)..så jeg sniker fra Juli. Alt har vært fint.. frem til i dag da jeg først fikk lys rosa utflod..og nå har jeg begynt å blø. Har ikke noe vondt..bare litt ekstra murrringer og små stikninger. Er redd for at jeg abortert nå..men tviholder i håpet om at det skal avta slik som det har gjort med deg. Har stort sett ligge hele kvelden for å være mest mulig i ro. Men det spørs om det hjelper. Er spent på hvor mye det er neste gang jeg går på do..
Lykke til på UL i morgen.. Håper det hår bra med oss begge!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei.. Jeg har også havna i samme situasjon som deg. Er i dag 6+3(2)..så jeg sniker fra Juli. Alt har vært fint.. frem til i dag da jeg først fikk lys rosa utflod..og nå har jeg begynt å blø. Har ikke noe vondt..bare litt ekstra murrringer og små stikninger. Er redd for at jeg abortert nå..men tviholder i håpet om at det skal avta slik som det har gjort med deg. Har stort sett ligge hele kvelden for å være mest mulig i ro. Men det spørs om det hjelper. Er spent på hvor mye det er neste gang jeg går på do..
Lykke til på UL i morgen.. Håper det hår bra med oss begge!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det er ikke noe gøy å gå på do da :( håper det går bra med oss begge ja, og at vi får bekreftet at den lille spiren holder seg fast ;) lykke til videre du også ;)

Back
Topp