Blødninger...

En-to-tre-snartfire

Forelsket i forumet
Oppdaget idag at det var litt rødbrunt på papiret etter jeg var på do, og det har kommet litt til også. Vet jo at det er vanlig med blødninger i sv.skapet, men føler liksom ikke at jeg har noen symptomer hell. Hadde ikke det med forrige heller da men.. Er det flere her som har blødd litt, men alikevel fått bekreftet på UL at det er liv der? Typisk at det er påske og, må bare sjå det ann fremover.. Uff, måtte bare lufte meg litt, er så redd for å miste..

Jeg blødde litt i to dager, alså rødbrunt i trusa..
Har ikke vært på ul men har tatt hcg som har steget betraktelig.
Er nok litt vanlig å blø litt, legen fortalte meg at det vanlig å blø litt rundt den tiden du skulle hatt mensen.. Som om kroppen glemmer seg litt =)
Vent til over påske og kontakt legen din, så får du sikkert ul eller hcg prøve..

Ja, får håpe det er kroppen som har glemt seg litt.. Har kommet litt blod jevnt gjennom hele dagen Har ikke vondt i magen eller noe, er det et godt tegn????

Boerboel skrev:
Ja, får håpe det er kroppen som har glemt seg litt.. Har kommet litt blod jevnt gjennom hele dagen Har ikke vondt i magen eller noe, er det et godt tegn????

Skal være et positivt tegn at du ikke har smerter.Jeg hadde litt brunt for noen dager siden , og ringt legevakten for å høre om jeg hadde grunn til bekymring. Der sa de at det var helt sikkert slimhinnene, og at så lenge det ikke fosset blod var det ikke farlig.
Kommer jo an på hvor langt du er på vei. For meg hadde det vert mye blod om jeg hadde mistet.

Back
Topp