Blødninger...

Camomille

Gift med forumet
Flere som har det?

Har hatt to tilfeller til nå, og idag bare rant det. Hadde spontanabort i november, og kjente litt på skrekken i dag. Er i gang med Hcg-målinger (idag og torsdag), så det gjenstår å vente og se. Slitsomt! Har et svangerskap med blødninger frem til uke 20 bak meg. Det føles som terror... Uff.. Håper bare alt jeg kan at dette skal gå bra. 

Jeg har samme problemet... Men det er visst ganske vanlig å blø i begynnelsen av svangerskapet, selv om vi blir shit nervøse

Lykke til hvertfall!

Søtnos* skrev:
Jeg har samme problemet... Men det er visst ganske vanlig å blø i begynnelsen av svangerskapet, selv om vi blir shit nervøse

Lykke til hvertfall!
Takk det samme! Ja, idag ble jeg skikkelig lei meg.. de andre gangene har jeg igrunn tatt det litt mer rolig. Usj.. Satser på det går over. Lykke til!!!

Æsj, jeg holder på med det samme:/ jeg begynte å blø på fredag.. Tok en blodprøve i går og skal ta nr 2 i morgen.. Jeg har også hatt en SA tidligere, juni 2009, og kjenner at jeg virkelig ikke vil gå gjennom det samme igjen...! Lykke til!! Håper lille spiren holder seg godt fast??

Har ikke blødd nå,og gjorde ikke det med førstemann heller.
Krysser fingrene for at det ikke er noe farlig hos noen av dere..

Blødde i første svanger skap(mellom 1 og 2 uker i strekk) fødte så en velskapt gutt! Blødde i det neste - så hjertet slå og alt, men gikk galt i uke 10/11
Blødde i det tredje - gikk galt i uke 6-8(husker ikke akkurat når)
Blødde i over to uker i strekk nå, men alt er bra enda, og har så og si sluttet å blø! Har en god del symptomer som jeg ikke har hatt siden 1.svangerskap, så satser på at detta går bra :))

Back
Topp