Blødninger

Kristin982

Forelsket i forumet
Noen som hadde små blødninger eller vet noe om det? Takk for svar!!! Er kjempe engstlig nå!
 
Mange har småblødninger i begynnelsen uten at det er noe galt med spiren, jeg har dessverre dårlig erfaring med blødninger tidlig da det har ført til at jeg har mistet to ganger. Men da har det vært voldsom blødninger eller brunlig, gammelt blod som har kommet. Da jeg gikk med gutten kunne jeg ha svakt blodspor etter sex og da var det lyserosa, lyserødt og da var det bare ett blodkar som hadde sprukket. Dette fordi blodårene i skjeden er skjørere og større under graviditet. Håper det er en uskyldig blødninger du opplever. Stol på magefølelsen. Jeg bare visste når det hadde gått galt
 
Jeg har hatt små spottblødninger i begge forrige sv.skapene, og det har gått helt fint. Noen litt større blådninger f.eks etter trening eller sex, men små blødninger kumme komme når som helst og jeg kunne også ha litt brunlig utflod en dag eller to... Har vært så nervæs mange ganger, men denne gangen er jeg så forberedt på dette, samt at legen min sa jeg var en typisk lettblødende type.. Mange tynne blodrike årer i og rundt livmortappen - legen min sjekket etter stor blødning i uke 8 sist gang, og kunne se hvor blødningen kom fra.. Hadde en SA mellom de to sv-skapene, og da mistet jeg liksom symptomene, var uvel og hadde smerter i magen i tillegg..
 
Jeg hadde flere småblødninger med datteren min. Ble livredd og var sikker på at jeg kom til å miste henne, men fikk en tidlig UL hos legen, og da så vi hjerteslag :) Svangerskapet gikk uten komplikasjoner, og i dag er hun en frisk og rask liten frøken :)
 
Var bare tilfeldigvis innom her å tittet litt og ville gjerne fortelle min opplevelse som gjør at dere med blødninger drar å sjekker det opp..

For meg begynte det bare med lyserosa,såvidt, ingen smerter eller noe og fikk beskjed om at alt var i orden. Jeg hadde aldri store blødninger, bare såvidt og ble derfor aldri tatt seriøst av legen. Men man føler selv at det er noe som ikke stemmer. Og i mitt tilfelle var det en SA uten smerter og egentlig bare lyserødt i 2 dager. Ta alle blødninger alvorlig :)



Lykke til! :)

 
Hei!
Takk for svarene. Det hjelper masse med beroligende ord. 
jeg tar det på alvor. Tror at jeg ringer legen og spørre om tidlig ul og en undersøkkelse.

Er litt usikker fordi denne gangen er alt annerledes. Har nesten ingen symptomer untatt at jeg er såååååå trøtt hele dagen.
Jeg tror jeg er bare litt hysterisk. Blødning er borte, det var nok bare på grunn av samleie.

TAKK og KLEM
 
Back
Topp