Mayb31
Elsker forumet
Hei, var på jobb i går, når jeg kom hjem om kvelden oppdaget jeg at jeg hadde brunt blod i tusen. Ble skikkelig skremt. Ringte legen i dag for å få vite hvordan jeg sklle forholde meg til dette. Har ikke merket noe blod i dag....heldigvis. Fikk beskjed med legen om å ta det HELT med ro i ivertfall en uke fremmover.
Så nå går jeg rundt å sløver.
Litt vanskelig med tanke på at jeg har en datter på ca 2 som krever sitt, men prøver å løfte henne minst mulig.
Er litt engstelig med tanke på at jeg hadde en konisering for ca 1 - 1 1/2 år siden. Legen sa at det ikke skulle gjøre risikoen større for å miste, men man vet jo aldri....eller?
Engster meg veeeeldig nå.
Er det noen her som har vert igjennom det samme eller noe lignende så setter jeg stor pris på trøstende ord og gode råd!!!!
Føler at alt jeg kan gjøre nå er å krysse fingrene og håpe på det beste.
PS! Er 9 uker på vei ca.
Så nå går jeg rundt å sløver.
Litt vanskelig med tanke på at jeg har en datter på ca 2 som krever sitt, men prøver å løfte henne minst mulig.
Er litt engstelig med tanke på at jeg hadde en konisering for ca 1 - 1 1/2 år siden. Legen sa at det ikke skulle gjøre risikoen større for å miste, men man vet jo aldri....eller?
Engster meg veeeeldig nå.
Er det noen her som har vert igjennom det samme eller noe lignende så setter jeg stor pris på trøstende ord og gode råd!!!!
Føler at alt jeg kan gjøre nå er å krysse fingrene og håpe på det beste.
PS! Er 9 uker på vei ca.