Blødninger...

Mayb31

Elsker forumet
Hei, var på jobb i går, når jeg kom hjem om kvelden oppdaget jeg at jeg hadde brunt blod i tusen. Ble skikkelig skremt. Ringte legen i dag for å få vite hvordan jeg sklle forholde meg til dette. Har ikke merket noe blod i dag....heldigvis. Fikk beskjed med legen om å ta det HELT med ro i ivertfall en uke fremmover.
Så nå går jeg rundt å sløver.
Litt vanskelig med tanke på at jeg har en datter på ca 2 som krever sitt, men prøver å løfte henne minst mulig.
Er litt engstelig med tanke på at jeg hadde en konisering for ca 1 - 1 1/2 år siden. Legen sa at det ikke skulle gjøre risikoen større for å miste, men man vet jo aldri....eller?
Engster meg veeeeldig nå.
Er det noen her som har vert igjennom det samme eller noe lignende så setter jeg stor pris på trøstende ord og gode råd!!!!

Føler at alt jeg kan gjøre nå er å krysse fingrene og håpe på det beste.

PS! Er 9 uker på vei ca.

Jeg fikk min første bløding i uke 9 i sist svangerskap. Hadde 7 av dem til uke 19 og vannavgang i uke 22 6 av dentil uke 28. Da kom han og han lever sine beste dager i dag [:D]

Krysser alt jeg har for deg at alt går bra for deg og [:D]
Lykke til

Jeg har vært på innvendig ultralyd på gynekologisk poliklinikk i dag fordi jeg blødde da jeg våkna,men det var friskt rødt blod og det kom en god del. Fikk se hjertet som banka og alt er i orden med fosteret- har foreliggende morkake så jeg skal tilbake på ny ul om tre uker. Jeg fikk beskjed om å ikke løfte tungt og å være forsiktig med samleie. Satser på at det går bra med oss begge [:D][:D]

KA E KONISERING?

Konisering er når man har hatt celledeling i underlivet og må fjerne en del av livmorhalsen, ca noen millimeter alt etter hvor stor celledelingen er.

Det er såååå utrolig godt å vite at det finnes flere i samme situvasjon, men blir såååå engstelig, men vet at det kan skje uten at det betyr noe alvorlig, men uansett....
Lykke til lisa79.
Håper alt går bra med deg og.!

Det er ikke noe koselig,nei.. Takk for lykkeønskning [:)][:)]

Back
Topp