blødninger

Ikke denne gang *BANK I BORDET*

Men jeg hadde blødninger med sønnen min i uke 6, 9 og 14[:(] Husker det var grusomt.. Fikk UL alle gangene og det gikk helt fint med lillegutt [:D] I følge gyn. så er det egentlig ganske vanlig...

Nei (bank i bordet)
Har ikke hatt blødninger med mine to andre, så håper jeg slipper det denne gangen også!

Nei. Ingenting.

Ingen blødninger, takk gud for det!
Hadde det forrige gang(spotta fra positiv test), og da endte det i en SA i uke 7-8.

Men det behøver jo ikke bety det om du blør litt.

ORIGINAL: mokkenikke88

Nei ingen blødinger her **bank i bordet**!![:)][:)]

Hadde ikke med førstemann heller..

Siden positiv test har jeg hatt spotting nesten hver dag. Har snakka med lege om det og hun sa jeg ikke skulle bekymre meg og ga meg heller ingen sjekk for det. Er nok bekymra, men må vel bare stole på at de vet hva de snakker om. [&:]
Hva slags blødninger er det du evt har da?

ORIGINAL: litjpi

Siden positiv test har jeg hatt spotting nesten hver dag. Har snakka med lege om det og hun sa jeg ikke skulle bekymre meg og ga meg heller ingen sjekk for det. Er nok bekymra, men må vel bare stole på at de vet hva de snakker om. [&:]
Hva slags blødninger er det du evt har da?

Jeg ville krevd sjekk for det, særlig om du spotter hver dag.

Ja, har vurdert å ringe igjen. Er litt engstelig må jeg si. Skal på ul den 20. mai, men vet ikke om jeg klarer å vente...

Jeg blødde ganske mye sist jeg gikk gravid, fra uke 10 og mer eller mindre til uke 18, var ikke særlig....Men det gikk veldig bra[:D] Var på flere UL. Håper det går bra for deg[;)]

Ikke merka noe blod den gangen her[:D]
Dette er 6. gangen jeg er gravid og jeg har hatt 2 sa og 2 ma, så når jeg merker blod i svangerskapet så betyr det ikke bra..
Men nå er ikke alle lik og godt er det[:)]

Har du merka noe eller?

Back
Topp