Blødninger uten smerter

Veils

Andre møte med forumet
Hei,

Jeg er ca. 5+4 uker på vei, men har blødd ganske mye det siste døgnet. Omtrent like mye som vanlig mens, og det har stort sett blødd i ett. Jeg antar det er snakk om en SA :(

Når jeg ringte ned på legekontoret sa hun at det bare måtte gå sin gang. Burde jeg ikke tatt en blodprøve for å se at HCG-verdien går nedover eller noe? Hvordan vet man helt sikkert at man ikke er gravid lengre?

Jeg har ikke hatt noe smerter, bare litt murring. Er det vanlig å ha SA uten smerter, eller er det bare til å stålsette seg og vente på smertene?

Mye spørsmål her nå, håper noen kan svare :sorry:

Leit å høre at du har blødninger :sorry:Det skal komme en del koagler og slikt når du mister, så man vet det nok ganske sikkert. Men du kan helt klart dra på legekontoret på mandag og måle hcg, gjenta etter minimum 2 dager for å se stigning eller senkning :)

Leit å høre at du har blødninger :sorry:Det skal komme en del koagler og slikt når du mister, så man vet det nok ganske sikkert. Men du kan helt klart dra på legekontoret på mandag og måle hcg, gjenta etter minimum 2 dager for å se stigning eller senkning :)

Takk for svar :) Det har ikke vært noe særlig med koagler så langt, men det kommer vel. Da blir det nok en tur på legekontoret på mandag, det greit å bare få det bekrefta!

Jeg er ca like langt som deg, og har svakere graviditettester og begynte å blø idag. Hatt endel murring men ingen smerter. Kom noen vev/koagler så jeg regner med det er SA:(

Jeg er ca like langt som deg, og har svakere graviditettester og begynte å blø idag. Hatt endel murring men ingen smerter. Kom noen vev/koagler så jeg regner med det er SA:(

Synd :( Her har blødningene og murringen tatt seg opp, så det går nok bare en vei ja..

Her er blødningene blitt til brunlig spotting allerede. Så jeg skjønner ingenting:nailbiting:
Hvordan går det med deg?

Åå, er det sant? Kanskje du burde tatt en tur til lege å få målt hCG eller noe da!? :nailbiting:

Her blør det non-stop, dessverre!

Når jeg hadde MA hadde jeg litt fersk blødning, men ingen smerter eller koagler - måtte få medisinsk abort begge gangene for å få ut. Ved SA har jeg blødd rikelig med smerter og koagler. Ville bedt om å få målt hcg.

Jeg har hatt SA og MA å ingen av gangen hadde jeg smerter, bare blødninger.

Back
Topp