Blødninger uke 4+5

Ollebolle

Junigutt 2010
Hei dere! Jeg er gravid 4+5, og når jeg var oppe på toalettet i natt var det "en dæsj" blod på papiret. Dette etterfulgt av "blodvann". Og deretter ny "dæsj" blod rundt kl 1200. Nytt blodvann nå... Jeg har ikke vondt noen steder, men er naturligvis bekymret og fullt klar over hva som (mest sannsynlig) skjer.. Men er det noen som har hatt liknende blødninger? Det er ikke mye blod heller.. Er det mengder som kommer når du mister? Mitt forrige svangerskap var helt "blodfritt" så nå er jeg veldig usikker! Håper på svar :)

:)

Hei dere! Jeg er gravid 4+5, og når jeg var oppe på toalettet i natt var det "en dæsj" blod på papiret. Dette etterfulgt av "blodvann". Og deretter ny "dæsj" blod rundt kl 1200. Nytt blodvann nå... Jeg har ikke vondt noen steder, men er naturligvis bekymret og fullt klar over hva som (mest sannsynlig) skjer.. Men er det noen som har hatt liknende blødninger? Det er ikke mye blod heller.. Er det mengder som kommer når du mister? Mitt forrige svangerskap var helt "blodfritt" så nå er jeg veldig usikker! Håper på svar :)

:)
Når jeg har mistet har det begynt med litt lyselyserosa, kan väre sånn i flere timer, så eskalerer det til noe som ligner en kraftig mens. Noen ganger har jeg fått ganske vondt allerede för blödningen har begynt, andre ganger en stund etterpå.

Fikk ikke rettet på innlegget; Jeg har värt lengre enn 4 uker, da. Mistet en gang veldig tidlig, da hadde jeg blödning i 2 dögn, hvorav 8 av de timene var med relativt kraftig blödning.

Hei! Jeg har ikke tørt å skrive noe her inne ennå, for jeg har hatt blødninger hele helgen. Jeg er gravid 5+0 etter assistert befruktning, og har endometriose. Har aldri oppnådd graviditet tidligere. Jeg begynte å spotte forrige mandag, blødninger torsdag til i dag. Det er ikke mye, mye mindre enn mens og ingen smerter. Testene er økende positive. Var hos fastlegen i går, som ikke ble bekymret... Så da er det vel bare å vente og se... Venter svar på blodprøver på torsdag eller fredag. Krysser fingrene:-)

Hermine: jeg krysser fingrene for deg!:)
Her var det mye mørkt blod med litt klumper etter middagshvilen.. Så har gitt litt opp :(

Så tidlig er blødningen som en vanlig mens, kanskje litt mer. Når blødningen først "kommer i gang" da...

Uff, håper det går bra...

Jeg begynte selv å blø på lørdag (var da 5+4). Har ikke blødd spesielt mye, litt mindre enn vanlig mens, og nå er det bare litt gul utflod som kommer (sorry for detaljer).

Var og målte hcg i går og forgårs, så nå venter jeg bare på svar. Føler meg egentlig ikke gravid, så tror jeg har mistet. Billigstimler jeg har brukt hjemme har også blitt svakere positive, så tror nok håpet er ute her..

Takk sommerskatt! :)
123kjør: har blødd ganske mye mindre enn vanlig mens. Er på dag 2 med blødning, men den har ikke eskalert.. Detaljer må til.. ;) Jeg er enda "gravid" ifølge symptomene, men tror nok beklageligvis at lilletrille inni meg har forlatt. Mannen prøver å overbevise meg om at det er så vanlig og blø, og om at alt kommer til å gå fint. Jeg blir bare kjempesint på han.. Huff! Dette er noe kjedelige saker:(:( har så lyst å bare få vite. Var hos legen og fikk ul 28okt. Så jeg skal liksom gå i 20dager på dette viset... Kommer til å gå på veggen...
Huff, 123kjør! Krysser fingre og tær for deg også! Klemmer

123kjør: har blødd ganske mye mindre enn vanlig mens. Er på dag 2 med blødning, men den har ikke eskalert.. Detaljer må til.. ;) Jeg er enda "gravid" ifølge symptomene, men tror nok beklageligvis at lilletrille inni meg har forlatt. Mannen prøver å overbevise meg om at det er så vanlig og blø, og om at alt kommer til å gå fint. Jeg blir bare kjempesint på han.. Huff! Dette er noe kjedelige saker:(:( har så lyst å bare få vite. Var hos legen og fikk ul 28okt. Så jeg skal liksom gå i 20dager på dette viset... Kommer til å gå på veggen...
Kan du ikke få legen til å ta HCG med et par dagers mellomrom? Hörtes veldig slotsomt ut å gå i 20 dager uten å vite:( Dessverre kan symptomene henge i en stund, var "gravid" en mnd nesten etter en sa, og det var jo bare leit, for jeg visste jo at jeg ikke var gravid.. Håper du er en av de heldige:)

Kan du ikke få legen til å ta HCG med et par dagers mellomrom? Hörtes veldig slotsomt ut å gå i 20 dager uten å vite:( Dessverre kan symptomene henge i en stund, var "gravid" en mnd nesten etter en sa, og det var jo bare leit, for jeg visste jo at jeg ikke var gravid.. Håper du er en av de heldige:)

Jeg blør enda.. Ikke mye, men nok.. I tillegg har jeg mensmurringer.. Så går ut ifra at det har vært SA. :( Har symptomer, men føler meg ikke gravid.. Om noen skjønner. .. Legen min synes jeg var teit som kom, og begynte med "du er vell klar over at det ikke er noe vi kan gjøre?" Så jeg tenker at det ikke er noe vits.. Men håper naturligvis på at jeg er heldig.. Men Takk<3

Jeg blør enda.. Ikke mye, men nok.. I tillegg har jeg mensmurringer.. Så går ut ifra at det har vært SA. :( Har symptomer, men føler meg ikke gravid.. Om noen skjønner. .. Legen min synes jeg var teit som kom, og begynte med "du er vell klar over at det ikke er noe vi kan gjøre?" Så jeg tenker at det ikke er noe vits.. Men håper naturligvis på at jeg er heldig.. Men Takk<3
Jeg blir så irritert når jeg hører om sånne leger. Legen skal ikke synes du er teit, han får jo betalt for å hjelpe deg. Nei, de er ikke noe de kan gjøre, men ved å f.eks måle HCG kan de jo kontrollere om det går nedover, hvilket betyr SA, og da slipper man å gå rundt med et lite håp, samtidig som man får det inn i journalen at man har hatt en SA, noe som kan være vldig greit om det skulle oppstå flere. Jeg har selv opplevd at legen omtrent himler med øya når man kommer der og klager sin nød, det er ikke noe hyggelig! Er det en veldig ønsket spire f.eks som man har brukt lang tid på å få til, trenger man trøst og støtte, ikke hån... Sorry, altså, ble bare litt frustrert på dine vegne..

Fikk svaret på hcg målinger i dag. Stigning, men lite, så ble ikke så mye klokere :( Jeg frykter MA nå... Skal ta ny blodprøve på mandag.

Fikk svaret på hcg målinger i dag. Stigning, men lite, så ble ikke så mye klokere :( Jeg frykter MA nå... Skal ta ny blodprøve på mandag.

Kjør 123, jeg krysser enda fingrene for deg <3
Har vært på legevakten idag: negativ test. Så vi får prøve igjen.. Åh. Trist stemning i heimen i kveld :(

Huff, så leit dere:-( Jeg mistet også min spire, det beviste blodprøvene. Dette var i uke 5, og jeg blødde mindre enn i en vanlig mens, hadde veldig lite smerter - mest murringer, men har spottet og småblødd i snart 3 uker. Her er det ikke bare å prøve igjen, siden vi må ha hjelp. Men jeg er stolt og glad over å ha opplevd en positivt test:-) Nå skal vi spare penger og prøve på en privat klinikk i Danmark. De siste 2 årene har vi vært gjennom flere forsøk, i tillegg til behandling - og resultatene er faktisk mer og mer positive (selv om vi har hatt noen dårlige/avbrutte forsøk innimellom) - det gir meg håp og motivasjon til å prøve på nytt. Så nå skal vi samle krefter til nye harde runder. Håper at vi får oppleve å bli foreldre en gang, på den ene eller andre måten.
Vil ønske alle her inne lykke til videre med svangerskap, og lykke til videre med prøving til dere som dessverre mistet.

Back
Topp