Blødninger uke 12+2

A&M

Andre møte med forumet
Oppdaget plutselig masse blod i toalett skålen. Ringte legevakta og fikk komme dit, de har ikke noe ul utstyr.
Gynokologen sa det så ut som det så fint ut, og kunne ikke se noe åpning i allefall.
Fikk akutt time i morgen på poliklinikken.

Jeg blør fortsatt, ikke i binde lenger, men npr jeg tisser eller om jeg bare tørker.
Friskt blod..

Blir så redd for at dette er slutten Noen som har opplevd det samme?

Var på tidlig ul i uke 6 og hjerte banket og slo da.

Lykke til ❤️ Det kan være blødning fra utenfor livmoren (altså skjeden). Håper alt ser fint ut i morgen.

Last edited:
Uff, så ubehagelig! Blødde fra uke 7-11 sist jeg var gravid. Det gikk bra. Håper det er noen såre slimhinner eller noe utenfor livmor. Hold oss gjerne oppdatert!! Lykke til!

Huff, så ubehagelig :Heartred Håper det er helt uskyldig! Lykke til på ul idag!

Jeg har blødd i 4/5 (foreløpig) svangerskap og har fått friske fine barn :Heartred Prøv å ikke stress med det... enklere sagt enn gjort, jeg vet :love022
Masse lykke til :Heartred

Oppdatering:
Hjerte slår, masse aktivitet og barnet virker upåvirket.
Men vi har en truende abort, det vil si at det er blødning tidlig i svangerskapet og de vet ikke hvor den kommer fra. Ser ut som det er fra livmormunnen.
Det er posetivt at barnet er i bevegelse osv.. Vi har ingen garanti for at det ikke blir en SA, sa han.
Han virket veldig på at det kan gå begge veier.
Så vi må bare vente og se, blir det værre har vi åpen retur til gynekologen.

Slik hadde jeg det i sist svangerskap. Fra uke 13. Baby holdt seg inne frem til fødselen ble satt i gang 3uker før termin..

Slik hadde jeg det i sist svangerskap. Fra uke 13. Baby holdt seg inne frem til fødselen ble satt i gang 3uker før termin..
Håper virkelig det skjer her også
Hadde foranliggende morkake i forrige svangerskap. Blødde i uke 28 og 35.
Krysser alt jeg har❤

Oppdatering:
Hjerte slår, masse aktivitet og barnet virker upåvirket.
Men vi har en truende abort, det vil si at det er blødning tidlig i svangerskapet og de vet ikke hvor den kommer fra. Ser ut som det er fra livmormunnen.
Det er posetivt at barnet er i bevegelse osv.. Vi har ingen garanti for at det ikke blir en SA, sa han.
Han virket veldig på at det kan gå begge veier.
Så vi må bare vente og se, blir det værre har vi åpen retur til gynekologen.
Så godt med masse aktivitet! Det er jo et godt utgangspunkt! :Heartred Håper dette går veien for dere!!

Ååå så nervepirrende og fælt! MASSE lykke til! Håper blødningen kommer fra så langt ute mot mormunnen som mulig, og babyen forblir utpåvirker ❤️

Jeg våknet en natt under sv.skap 3 (rundt uke 8/9) og hadde smerter og blødninger, kom også en stor blodklump. Gikk rundt i 2 uker og trodde jeg hadde spontanabortert før jeg fikk svar på at hcg var stigende. Fikk time til ul dagen etter og der sto alt bra til. Jeg mista noen uker etterpå, men de mente at det ikke var relatert til blødningen.

For ein skummel opplevelse, men så godt med mykje bevegelse!
Krysser fingrane for at baby holder seg på plass, mykje bevegelse lyder jo godt:Heartred

Jeg våknet en natt under sv.skap 3 (rundt uke 8/9) og hadde smerter og blødninger, kom også en stor blodklump. Gikk rundt i 2 uker og trodde jeg hadde spontanabortert før jeg fikk svar på at hcg var stigende. Fikk time til ul dagen etter og der sto alt bra til. Jeg mista noen uker etterpå, men de mente at det ikke var relatert til blødningen.
Uff så leit
Jeg har ikke hatt noe klumper. Sluttet og blø Torsdag formiddag og ikke blødd siden

For ein skummel opplevelse, men så godt med mykje bevegelse!
Krysser fingrane for at baby holder seg på plass, mykje bevegelse lyder jo godt:Heartred
Ja var veldig skummelt. Men må bare krysse fingrene og håpe på det beste. Dette er mitt 2 barn. Jeg er så heldig at jeg di siste dagene nå har kjent masse liv i magen, det er svakt men kjenner det helt klart igjen som bevegelser av den lille.

Back
Topp